Apkalpe, kas šodien starptautiskajā lidostā “Rīga” nosēdināja “airBaltic” lidmašīnu, kurai bija radušās problēmas ar priekšējo šasiju, bija pieredzes bagāta, šodien žurnālistiem pauda “airBaltic” Korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.
Lidmašīnas kapteinis nolidojis gandrīz 4000 stundas un vairāk nekā puse no šī laika lidots ar “Bombardier Q400”, savukārt otrais pilots nolidojis 10 000 stundas.
Vanags stāstīja, ka lidmašīnas apkalpe pēc pacelšanās konstatējusi indikācijas, kas liecinājis, ka ir tehniskas problēmas ar priekšējo šasiju. Apkalpe pieņēma lēmumu atgriezties Rīgā un rīkojās stingri pēc iepriekš mācībās apgūtām procedūrām.
Taujāts, vai lidmašīna bija tālu jau aizlidojusi no Rīgas, kad tika konstatētas problēmas, Vanags sacīja, ka precīzi pateikt, cik tālu lidmašīna jau bija nolidojusi nevar, norādot, ka pārāk tālu lidmašīna vēl nebija tikusi.
Lidmašīnā atradās 63 pasažieri, no tiem divi bija bērni un viens zīdainis, kā arī četri apkalpes locekļi. Pasažieru vidū bija arī viens “Boeing” lidmašīnu pilots, kurš, nosēžoties lidmašīnai, palīdzējis pasažieriem ar izkāpšanu.
Vanags uzsvēra, ka viņa rīcībā nav informācija par to, ka kāds no pasažieriem būtu guvis ievainojumus. No lidmašīnas pasažieriem nav bijušas arī nekādas sūdzības.
Taujāts, kādas varētu būt iemesls lidmašīnas tehniskajām problēmām, “airBaltic” skaidroja, ka tas tiks noskaidrots izmeklēšanas gaitā. Tāpat viņš pašlaik nevarēja minēt, cik lieli zaudējumi nodarīti lidmašīnai, veicot nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos.
Lidmašīna joprojām atrodas uz skrejceļa, tādēļ starptautiskās lidostas “Rīga” skrejceļš būs slēgts līdz plkst. 15.30.
Jau ziņojām, ka šodien tehnisku iemeslu dēļ, reiss BT641 ar lidmašīnu “Bombardier Q400 NextGen” no Rīgas uz Cīrihi starptautiskajā lidostā “Rīga” veica nosēšanos paaugstinātas drošības apstākļos.
Šādas fotogrāfijas publicēja vairāki Twitter un Facebook lietotāji:
Informācija: BNS
Foto: Twitter un Facebook