“Pantene” neapstrīdami ir viens no slavenākajiem matu kopšanas zīmoliem, taču, vai zini, cik ilgi pastāv šis zīmols un kas to padarījis par tik atzītu autoritāti matu kopšanā? Atkāpsimies nedaudz pagātnē un noskaidrosim svarīgākos zīmola mirkļus.

1940. gada sākums – viss sākās Šveicē

Otrā pasaules kara laikā Šveices zinātniekiem tika uzticēts atrast zāles, kuras spētu apdegumu upuriem. Viņu lielākais atklājums? Pantenols pro-vitamīns B5, kas palīdzēja apdegumu ārstēšanā.

1947. gada dzima “Pantene”

Iedvesmojoties no pantenola, “Pantene”, kuras īpašnieki ir Šveices uzņēmums “Hoffman-LaRoche“, debitē kā augstākās klases matu kopšanas līnija Eiropā, un tā tika pildīta stikla pudelēs ar īpaši prestižu aromātu.

1960. gadi – lēciens pāri okeānam

“Panetene” debitē arī Ņujorkā, strauji pieaug pircēju skaits, aug popularitāte.

1975. – 1976. gads – zīmīgais zelta vāciņš

“Pantene” maina savu izskatu ar savu zelta vāciņu, kuru pat pēc 35 gadiem atceras ikviena sieviete.

1983. gads – “Pantene” kļūst pavisam nopietni

“Pantene” paplašina savu produktu klāstu, vienlaikus paaugstinot produktu kvalitāti, radot saukli, kura pamats ir skaisti un veselīgi mati “The Care and Feedinf of Beautiful Hair“.

1986. gads – popkultūras fenomens

“Pantene” jaunā kampaņa “Neienīsti mani, jo esmu skaista” (“Don’t hate me because i’m beautiful”) kļūst par sensāciju un neaizmirstamāko matu kopšanas reklāmu vēsturē. Un sadarbībā ar “Procter and Gamble” (P&G) “Pantene” paplašinās masveidā, padarot pieejamus šos produktus visām pasaules sievietēm.

1990. gada sākums – visapkārt pasaulei

“Pantene” veic savu ceļojumu apkārt pasaulei, uzsākot tirdzniecību Austrālijā, Jaunzēlandē, Centrālajā un Austrumeiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļamerikā, Latīņamerikā, Korejā un pat Japānā. Nodrošinot iespaidīgu klāstu ar matu kopšanas un veidošanas līdzekļiem, kur fokuss vienmēr likts uz veselīga izskata matiem.

1995. gadā “Pantene” kļūst par vienu no “P&G” miljardu dolāru zīmolu.

1997. līdz 1998. gads – modes virsotnē

“Pantene” turpina savu uzvaras gājienu kā augstākās klases matu kopšanas līnija un nu jau parādās arī top skaistumkopšanas un modes žurnālos.

2000. līdz 2006. gads

Radikāli maina savu pieeju, nodrošinot ikvienām vēlmēm paredzētu matu kopšanas līniju – no sarkani krāsotiem līdz dabīgi viļņainiem matiem. Jebkurām vajadzībām un iespējām!

2012. gads – struktūras revolūcija

Pēc gadiem ilgiem pētījumiem, “Pantene” nāk klajā ar revolucionāru piedāvājumu, pielāgotu risinājumu ikvienai matu struktūrai. Ja zini, kādi ir tavi mati, “Pantene” tev dos tieši to, ko vēlies!

 

Saistītās tēmas: matu kopšanaPanteneProcter & GamblešampūniVēsture

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube