Ziņu portāls Mashable publicēja materiālu, kurā pastāstīts par to, cik daudz pelna populārie blogeri, publicējot reklāmas postus savā Instagram. Autori parunāja ar vairākām mārketinga aģentūrām, kas nodarbojas ar preču veicināšanu online vietnē.
Pēc Influence Marketing Agency kompānijas pārstāvju vārdiem, likmes var būt pilnīgi dažādas, kas ir atkarīgs no platformas un blogera auditorijas īpašībām. “Publikāciju autori var pelnīt kā $110, tā arī $10 tūkstošus.”
Džennija Vuda, mārketinga kompānijas Zaapt dibinātāja, pastāstīja, ka pavisam nesen Instagram zvaigzne ar 1,3 miljoniem sekotāju nopelnīja vairāk nekā $6 tūkstošus tikai par vienu postu. Pēc viņas vārdiem, blogeri ar lielu auditoriju pilnīgi noteikti var pretendēt uz ienākumiem līdz $25 tūkstošiem par vienu vai dažiem postiem.
Piemēram, lai reklamējamā brenda nosaukums parādītos Kimas Kardašjanas Instagram, kompānijai nāksies šķirties no lielākas summas – līdz pat $400 tūkstošiem, un tas tikai par vienu klikšķi telefonā.
https://www.instagram.com/p/BBQEEJVjo0B/