Liela daļa jeb 64% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju dod priekšroku interneta veikaliem tāpēc, ka tur var nopirkt tās pašas preces, kuras tirdzniecības centros, bet par zemāku cenu, liecina interneta veikala “Halens.lv” veiktā aptauja.

No aptaujātājiem iedzīvotājiem 89% interneta veikalos iepērkas regulāri, bet 11% nav to darījuši. Trešdaļa jeb 33,7% respondentu norādīja, ka iepērkas interneta veikalos vairākas reizes gadā, bet vēl trešdaļa jeb 33,1% atzīmēja, ka iepērkas vismaz reizi mēnesī vai biežāk.

Mazāk nekā puse jeb 44,5% Latvijas iedzīvotāju augstu vērtē to, ka viņiem nav jātērē laiks braucienam uz veikalu.

Gandrīz divas piektdaļas jeb 38% iedzīvotāju izvēlas iepirkties tiešsaistes vidē ērtās piegādes dēļ. Šī tendence ir skaidrojama ar to, ka 33% aptaujāto interneta veikalos regulāri iegādājas sadzīves tehniku un elektrotehniku.

Latvijas iedzīvotāju vidū populāra ir apģērba iegāde tiešsaistes veikalos – to iegādājas 48,7% aptaujāto. 30% Latvijas iedzīvotāju interneta veikalos regulāri iegādājas aksesuārus, bet 25% – smaržas. Tikmēr 64% aptaujāto nekad nepērk internetā pārtiku, 29% – traukus, 27% – saimniecības preces, bet 26% – mēbeles.

Pēc “Halens” pasūtījuma aptauju šī gada oktobrī veica aģentūra “A.W.Olsen & Partners“. Aptaujā piedalījās 406 respondenti.

Internetveikalu “Halens“, kas patlaban darbojas deviņās valstīs, pārvalda Zviedrijas kompānija “Halens AB“.

Saistītās tēmas: AptaujainternetsPirkumi

youtube icon
Abonēt youtube