Starptautiskās viesnīcu ķēdes “InterContinental Hotels Group” (IHG) pārstāvji uzskaita, viņuprāt, strīdīgas viesnīcu viesu vēlmes, ar ko tūrisma nozarē strādājošiem ir nācies saskarties.

Kā noskaidroja eksperti, viesi galvenokārt vēlās, lai luksusa pakalpojumu un piedāvājumu skaits būtu ierobežots, tomēr vienmēr pieejams. Ceļotājiem bieži vien arī ir nepieciešamība visu kontrolēt, bet no otras puses – viņiem ir nepieciešams, lai viņu vēlmes tiek izpildītas precīzi un bez vajadzības sekot šiem procesiem līdzi.

Speciālisti atzīmēja, ka viesnīcām ir jāapsver idejas, kā šīs tendences piekopt, strādājot ar prasīgiem klientiem.


Attēls: Pixabay

Saistītās tēmas: EkspertiVēlmesViesiViesnīca

youtube icon
Abonēt youtube