AS ”Latvenergo” tirdzniecības zīmola ”Elektrum” datubāzē ir informācija par teju miljons klientiem Latvijā, no kuriem lielākā daļa izmanto elektroniskās norēķinu iespējas, tāpēc nepieciešams atjaunot klientu kontaktinformāciju, aģentūrai BNS pavēstīja ”Latvenergo”.

”Ņemot vērā plašo klientu profilu un rēķina saņemšanas paradumus, rēķinu e-pastā saņem 70% mājsaimniecību un 96% juridisko klientu. Lai nodrošinātu operatīvu saziņu, šobrīd tiek atjaunota klientu e-pastu datubāze. Kampaņas laikā klienti tiek aicināti aktualizēt kontaktinformāciju portālā ”elektrum.lv”,” klāstīja energokompānijā.

Pēc ”Latvenergo” paustā, pēdējo gadu laikā īpaši pieaudzis pašapkalpošanās portāla ”elektrum.lv” apmeklējumu skaits, sasniedzot astoņus miljonus apmeklējumu gadā. Līdz ar tirgus atvēršanu aizvien vairāk ”Elektrum” klientu izvēlas izmantot pakalpojumus elektroniskajā vidē – veikt norēķinus, izvēlēties produktus, sekot savam elektroenerģijas pakalpojumam u.c. Patlaban lielākā daļa mājsaimniecību – 70% – izvēlas saņemt rēķinus elektroniski. ”Šis ir nozīmīgs skaitlis, jo jāņem vērā, ka mūsu klientu profils ir ļoti dažāds. Taču redzam, ka arī seniori arvien vairāk izmanto internetu un drukāta rēķina pa pastu vietā izvēlas elektronisku norēķinu veidu,” pauda ”Latvenergo” Mārketinga un klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde.

Lai nodrošinātu operatīvu norēķinu un pakalpojumu informācijas sniegšanu klientiem, ”Elektrum” aicina klientus atjaunot e-pasta adreses. Kampaņas laikā, atjaunojot kontaktinformāciju, iespējams laimēt 3000 kilovatstundas elektroenerģija, kas ļaus aptuveni gadu nemaksāt elektrības komponenti rēķinā.

Datu atjaunošanas kampaņas laiks ir no 8.marta līdz 3.aprīlim.

Saistītās tēmas: ElektrībaElektrumLatvenergo

youtube icon
Abonēt youtube