Līdz ar pavasari tirdzniecības centrā Spice ieplūst amerikāniskas vēsmas – 23. martā tiks atvērti divi ļoti populāru Ņujorkas zīmolu veikali. Amerikāņu pieprasītākā apavu zīmola Steve Madden tirdzniecības vieta būs kompānijas pirmais veikals Ziemeļeiropā, savukārt kosmētikas zīmols Kiehl’s sniegs Latvijas pircējiem iespēju iegādāties augstvērtīgus ādas un matu kopšanas līdzekļus, kas radīti, iedvesmojoties no Ņujorkas aptiekas tradīcijām.

Steve Madden ir veiksmīgākais amerikāņu apavu dizaineris, kurš, iedvesmojoties no Ņujorkas ielu modes, rada stilīgus un modernus apavus un aksesuārus kā sievietēm, tā vīriešiem. Zīmols tika izveidots 1990. gadā un ceturtdaļgadsimta laikā izpelnījies daudzu slavenību atzinību. Steve Madden apavos uz sarkanā paklāja nozīmīgos pasākumos kāpušas populārās dziedātājas Rianna, Teilora Svifta, Keitija Perija, Selēna Gomesa un daudzas citas. Zīmolam būs īpašas vēstneses arī Latvijā, un viena no pirmajām ir pazīstamā aktrise Agnese Zeltiņa.

Kompānija atvērusi jau 177 Steve Madden koncepta veikalus Amerikā, Eiropā un Tuvajos Austrumos, un īpaši lepojas ar nepārspējamajām sieviešu augstpapēžu kurpēm. Tās izgatavotas no dažādiem materiāliem, visdažādākajos toņos un formās.

Steve Madden veikals atradīsies Spices 1.stāvā un tā 60 kvadrātmetru tirdzniecības platības interjers iekārtots atbilstoši Ņujorkas dizaina motīviem, izmantojot metāla elementus, ķieģeļu sienas un industriālus dekorus.

«Tā kā šis ir pirmais Steve Madden veikals visā Ziemeļeiropā, atveram to labākajā tirdzniecības centrā Baltijā – Spicē. Tā savus apmeklētājus pieradinājusi pie ļoti dažādiem, kvalitatīviem un citur Latvijā nenopērkamiem zīmoliem, tādēļ mūsu veikals šeit ļoti iederas. Turklāt lidostas tuvums to padara viegli sasniedzamu zīmola cienītājiem arī no kaimiņvalstīm un Skandināvijas,» atklāj zīmolu pārstāvošā uzņēmuma Fashion Investment Group mārketinga direktore Aija Kārkliņa.

Savukārt jaunajā Kiehl’s Since 1851 veikalā valdīs draudzīga Ņujorkas atmosfēra, apmeklētājiem būs pieejami paraudziņi, dāvanu iesaiņošana un īpaša, personalizēta apkalpošana. Kiehl’s ilggadējās pieredzes pamatā ir unikālās un plašās zināšanas par augiem, kosmētiku un farmāciju, kas uzkrātas vairākās paaudzēs un tiek pielietotas Kiehl’s īpašo formulu radīšanā un ražošanā.

Ņujorkā dibinātais uzņēmums, kas sākotnēji darbojās kā aptieka, mūsdienās izpelnījies pasaules mēroga atzinību, pateicoties augstākās klases ādas un matu kopšanas līdzekļiem. To izgatavošanā tiek izmantotas vismodernākās tehnoloģijas un iedarbīgas sastāvdaļas.

«Mūsu kompānijas vadmotīvs ir kvalitāte un pieejamība. Kiehl’s misija jau 166 gadus ir, sniegt labāko klientiem, kā arī nodrošināt vislaipnāko un personīgāko apkalpošanu, turklāt, tas ir viens no dāsnākajiem zīmoliem. Kiehl’s komanda ir apņēmības pilna apkalpot veikala apmeklētājus, ievērojot izcilības un kvalitātes standartus, » lēmumu atvērt veikalu Spicē pamato kompānijas L’Oréal Baltic Luxe nodaļas ģenerālmenedžere Baltijā Irēna Šveide.

Kiehl’s visā pasaulē palīdz vietējām kopienām, tādēļ Rīgā uzņēmums atbalsta krīzes centru «Māras centrs», kas sniedz sociālo un psiholoģisko palīdzību grūtībās nonākušām māmiņām un bērniem.

Pavasarī nesis jaunumus arī citās Spices tirdzniecības vietās. Universālveikalā Debenhams pieejams ielas modes zīmols Oasis, konceptu mainījuši Ivo Nikkolo, Stenders un City veikali, bet Pandora juvelierizstrādājumi un apģērbu veikals Marc Cain mainījuši atrašanās vietu. Drīzumā tirdzniecības centrā darbu uzsāks CUCU Latvia aksesuāru stends, apakšveļas zīmols Calvin Klein Underwear, Zeiss optika, House of Samsonite čemodānu veikals, kā arī River Island apģērbu veikals.

Saistītās tēmas: ŅujorkaSpiceVeikali

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube