Parīzes valdība oficiāli aizliegusi reklāmās izmantot diskriminējošus elementus, kas aizskar sievietes un LGTB pārstāvjus.

Lēmums tika pieņemts drīzumā pēc skandāla, kas bija saistīts ar modes nama Saint Laurent provokatīvo reklāmu: pēc daudzu vietējo iedzīvotāju domām, prezentētās fotogrāfijas pazemo sievietes un provocē seksuālo vardarbību.

Kompānija JC Decaux, kas nodarbojas ar reklāmas izvietošanu Parīzes ielās, piekrita būt atbildīga par jaunā likuma realizēšanu. Bet tikmēr aktīvisti atzīmē ar uzlīmēm “Tas ir seksisms”  tās reklāmas, kurām nevajadzētu atrasties acu priekšā.

 

J'la comprends pas #pubsexiste

A post shared by Sonia Desruisseaux (@sonai) on

 


 

Saistītās tēmas: ReklāmaSeksisms

youtube icon
Abonēt youtube