Pasaulē populārais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald`s, lai sasniegtu vēl lielāku auditoriju, ir izveidojis ar ātro ēdināšanu un sociālajiem medijiem saistītus stāstus un meklē tam piemērotu darbinieku.

Kompānija Austrālijā ir uzsākusi tā saukto “Snaplications” konkursu. Kandidātiem nepieciešams pieteikties darbam, izmantojot Snapchat aplikāciju un prezentētu sevi 10 sekunžu garā video, pēc tam pieteikumu nosūtot uz @Maccas kontu.

Ja 10 sekundes darba pieteikumam nešķiet pietiekami, kompānija aicina neuztraukties. Austrālijas McDonald`s digitālais direktors Marks Vīlers skaidro, ka pēc lietotāja nosūtītā video uzņēmums nosūtīs linku uz kompānijas karjeras saiti, lai pabeigtu procesu.

“Jauniešiem, kuri piesakās pie mums darbā, šis parasti ir pirmais darbs,” piebilda direktors. “Kad mēs izvērtējam jauniešu iespēju pievienoties mūsu 100 000 cilvēku lielajam kolektīvam, mēs meklējam attieksmi un entuziasmu. Es domāju, ka 10 sekundes ir pietiekams laiks, lai pierādītu sevi.”


Avots: Mashable

Saistītās tēmas: DarbiniekiMcDonald'sSnapchatVakances

youtube icon
Abonēt youtube