Tagad Latvijas nekustamo īpašumu aģentiem un cilvēkiem, kas vēlas uzsākt jaunu biznesu, ir iespēja izveidot savu franšīzes uzņēmumu ar globālo un veiksmīgo franšīzes uzņēmuma zīmolu. Kļūstot par tās īpašnieku, vienā platformā būs pieejamas dažādas apmācību programmas, padomi franšīzes biznesa vadīšanā un nekustamo īpašumu aģentu rekrutēšanā.

RE/MAX ir ASV radīts zīmols, kas pirms 40 gadiem mainīja nekustamo īpašumu tirdzniecības nozari, izveidojot jaunu standartu. Šī koncepcija pierādījusi savu dzīvotspēju, jo uzņēmums joprojām ir ļoti veiksmīgs. “Uzņēmuma mērķis ir atbalstīt esošos un potenciālos uzņēmējus – mūsu franšīzes partnerus. Kļūstot par partneri, kas strādā RE/MAX tīklā, ir daudz lielākas iespējas atrast piemērotu nekustamo īpašumu klientiem Latvijā un ārpus valsts robežām, kā arī piesaistīt ārvalstu investīcijas nekustamā īpašuma attīstīšanai Latvijā,” saka Latvijas reģiona vadītājs Rinalds Tērs.

RE/MAX tīklā šobrīd ir 111 000 partneru vairāk kā 100 valstīs. Eiropā vien strādā 18 000 aģentu. Viens aģents gadā noslēdz 17 darījumus – saskaņā ar RE/MAX apkopotajiem datiem šis skaitlis ir uz pusi lielāks kā citos nekustamo īpašumu uzņēmumos. Turklāt vidējais komisijas maksas lielums pasaulē, ko saņem viens RE/MAX aģents, ir 110 000 eiro gadā. RE/MAX Latvijas tirgū jau ienāca pirms 10 gadiem, kad pārstāvniecības tiesības Baltijā bija uzņēmumam no Islandes. Tā kā tiesības šeit strādāt netika pagarinātas, RE/MAX savu darbu šeit neturpināja. Tagad ir izveidota jauna un ambicioza komanda, kas jau veiksmīgi ir uzsākusi darbu. Uzņēmums ar ļoti labiem panākumiem darbojas arī Latvijas kaimiņvalstīs Igaunijā un Lietuvā.

Kļūstot par RE/MAX franšīzes īpašnieku, ir iespēja piekļūt globālajai platformai, kur ir izvietota informācija par nekustamajiem īpašumiem. Vēl vairāk – franšīzes devējs nodrošina visu nepieciešamo informāciju, kas vajadzīga kvalitatīvam un augstiem standartiem atbilstošam nekustamo īpašumu aģenta darbam. Vienotas ir arī rekrutēšanas un mārketinga kampaņas – tās veidos RE/MAX Latvijas reģiona pārstāvniecība, līdz ar to ieguvējs būs jebkurš franšīzes ņēmējs. Tāpat ir iespēja apmeklēt dažādus pasākumus – gan tos, kurus organizē citas RE/MAX filiāles, gan tādus, ko var uzskatīt par lielākajiem nozares pasākumiem pasaulē.

“Mēs pievēršam lielu uzmanību un ieguldām daudz resursu, lai aģenti būtu izglītoti un motivēti, kas savukārt veicina augstu novērtējumu no klientu puses. Mēs vēlamies, lai mūsu aģentiem izdodas izveidot un attīstīt veiksmīgu, starptautisku biznesu nekustamā īpašuma jomā,” uzņēmuma mērķus Latvijā atklāj R.Tērs.

Saistītās tēmas: FranšīzeRE/MAXUzņēmums

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube