Mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA “Stockmann” apgrozījums pērn bija 51,6 miljoni eiro, kas ir par gandrīz 5% mazāk nekā gadu iepriekš, informēja “Stockmann” pārstāve Dace Kokina.

Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 54,241 miljoni eiro, tikmēr uzņēmuma zaudējumi 2015.gadā bija 930 626 eiro. Vai “Stockmann” zaudējumus cieta arī pērn, uzņēmuma pārstāve neatklāja, norādot, ka par peļņas vai zaudējumu apmēru uzņēmums informāciju nesniedz, jo uzņēmuma māteskompānijas “Stockmann Plc” akcijas tiek kotētas biržā.

Kokina skaidroja, ka pēdējos divus gadus “Stockmann” vadība veltījusi uzmanību darbības fokusa maiņai, līdz ar to pārkārtojumu laikā apgrozījuma un rentabilitātes rādītāji nevarēja būt ar pozitīvu tendenci.

“Šajā laikā “Stockmann” pārtrauca tirgot vairākas preču grupas un pārkārtoja darbību atbilstoši jaunās stratēģijas noteiktajiem virzieniem. 2016.gada otrajā pusgadā uzņēmums guva pārliecību par veikto pārmaiņu efektivitāti, jo apgrozījuma samazinājums bija par 0,8%, salīdzinot ar 2015.gada otro pusgadu,” norādīja Kokina.

Jaunā stratēģija nosaka biznesa fokusu virzīt uz konkrētām preču grupām – modes, kosmētikas, pārtikas un mājas precēm, kā arī vēl pilnveidot apkalpošanas kvalitāti un investēt līdzekļus tirdzniecības telpu modernizēšanā.

“Jaunā stratēģija, kuras ieviešana visos “Stockmann” grupas uzņēmumos notika pēdējo divu gadu laikā, ir radījusi pamatu darbības rādītāju paaugstināšanai, plānojot gan apgrozījuma, gan rentabilitātes pieaugumu jau 2017.gadā. Pērn “Stockmann” apgrozījuma apjoms bija 51,6 miljoni eiro, šogad to plānots palielināt par 4%,” atzīmēja Kokina.

Tiesa, kopējās tirgus tendences Latvijā neuzrāda strauju pieprasījuma kāpumu, atzina Kokina. Apgrozījuma pieaugumu plānots sasniegt, izmantojot “Stockmann” iespēju operatīvi piedāvāt Somijas un citos tirgos aktuālās augstas kvalitātes preces Latvijas klientiem.

Pēc “Stockmann” grupas investīciju projekta realizēšanas šogad darbu sācis viens no modernākajiem loģistikas centriem Eiropā. Tas ļauj preces Latvijā saņemt daudz operatīvāk un neveido papildus loģistikas izdevumus. Bet “Stockmann” pārtikas grupa realizē atšķirīgu konceptu, piedāvājot pieprasījumam izvēlētus pārtikas produktus. 2017.gada pirmajos divos mēnešos tas ļāvis sasniegt par 3% lielāku pieaugumu, nekā tas vērojams kopumā šajā segmentā Latvijā, liecina “Stockmann” dati.

Kopumā produktu portfelī modes un mājas preces veido 45%. Pārtika ir otra lielākā preču grupa, kas aizņem 38% no piedāvāto preču klāsta.

Atbilstoši “Firmas.lv” informācijai 2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 54,241 miljons eiro, kas ir kritums par 8,2%, salīdzinot ar 2014.gadu, savukārt “Stockmann” zaudējumi pieauga 5,2 reizes un sasniedza 930 626 eiro.

Kompānija “Stockmann” dibināta 1998.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2 774 742 eiro. “Stockmann” pilnībā pieder Somijā reģistrētajai “Stockmann Oyj Abp”.

Universālveikals “Stockmann” Latvijā darbojas kopš 2003.gada. “Stockmann” iekļauts Somijas koncernā “Stockmann Group”, kas darbojas kopš 1862.gada. Šobrīd “Stockmann Group” ir aptuveni 500 veikalu 18 valstīs, tās uzņēmējdarbības virzieni ir mazumtirdzniecība, nekustamie īpašumi un modes veikalu ķēdes. “Stockmann Group” nodrošina ar darbu vairāk nekā 9000 cilvēku. Grupas ieņēmumi 2015.gadā bija 1,435 miljardi eiro.

Saistītās tēmas: apgrozījumsStockmann

youtube icon
Abonēt youtube