Ministru kabinets reklāmai sociālajā vietnē “Facebook” līdz šim atvēlējis 904 eiro, aģentūrai LETA pavēstīja Valsts kancelejas preses sekretāre Sabīne Spurķe.
Viņa stāstīja, ka Ministru kabineta “Facebook” lapā reklāmas pakalpojumi tiek izmantoti, lai efektīvāk informētu sabiedrību par Latvijas iedzīvotājiem aktuāliem valdības lēmumiem un izmaiņām, kā arī Valsts kancelejas īstenotajiem pasākumiem.
“Piemēram, lai veicinātu sabiedrības līdzdalību lēmumu pieņemšanā, līdz šim esam popularizējuši Valsts kancelejas dalību Sarunu festivālā “Lampa”, dažādas ar Latvijas valsts simtgadi saistītas aktivitātes zināšanu pilnveidei, iedzīvotājiem aktuālus jautājumus, kas saistīti ar izmaiņām tiesību aktos un kas stājās spēkā šā gada 1.janvārī,” stāstīja Valsts kancelejas pārstāve.
Pēc Spurķes teiktā, “Facebook” reklāmas tiek izmantotas ar mērķi sasniegt plašāku sabiedrības daļu, ņemot vērā, ka “Facebook” algoritma specifika nozīmē to, ka ar bezmaksas saturu iespējams sasniegt ļoti ierobežotu cilvēku skaitu.
“Jāņem arī vērā, ka šobrīd “Facebook” testa režīmā izmēģina jaunu pieeju, kas nozīmētu, ka turpmāk lietotāju laika joslās bezmaksas saturs vairs nenonāktu vispār, tāpēc ir svarīgi jau šobrīd izmēģināt reklāmu sniegtās iespējas un pārliecināties par to rezultātiem,” pauda Spurķe.
Viņa arī norādīja, ka Ministru kabineta reklāmas aktivitātēm “Facebook” patlaban netiek izmantoti reklāmas aģentūru pakalpojumi. Reklāmu pasūtīšanu un apmaksu “Facebook” veic Valsts kancelejas Komunikācijas departaments. Kopumā līdz šim 2017.gadā un 2018.gadā šim mērķim iztērēti 903,61 eiro.
Foto: facebook.com MK lapa