Marks Zakerbergs plašākai publikai pazīstams kā “Facebook” interneta lietotnes tēvs, aktīvi rīkojas, lai uzlabotu platformas darbību un novērstu pret to vērsto kritiku. Ziņo raidsabiedrība CNN.

Kad “Google” izveidoja “Google Plus”, Zakerbergs esot nostādījis “Facebook” trauksmes režīmā un pavēstījis darbiniekiem, ka “Kartāgai ir jākrīt”.

Tiklīdz “Snapchat” aplikācija sāka pievilināt aizvien jaunus lietotājus pirms vairākiem gadiem, Zakerbergs centās to pārpirkt. Tā kā kompāniju pārpirkt viņam neizdevās, viņš izlaida virkni ar funkcijām un aplikācijām, lai to imitētu.

“Google Plus” vairs netiek uzskatīts par “Facebook” konkurentu un “Snapchat” jaunu lietotāju piesaistes rādītāji stagnē. Tagad Zakerbergs ir pievērsies savam līdz šim lielākajam ienaidniekam – “Facebook”.

“Facebook” nesen paziņojis lielu izmaiņu veikšanu savā –  jaunumi (News Feed) sadaļā, kuru rezultātā prioritāte tiks likta ziņām no draugiem un ģimenes, ziņas no zīmoliem un citiem izdevējiem paliks sekundāras. Šādu izmaiņu veikšanu “Facebook” pamato ar vēlmi parādīt pasaulei, ka vietne vēljoprojām var būt un ir  pozitīvs spēks cilvēku dzīvēs, vai ka vismaz cenšās par tādu būt.

Pēdējā laikā “Facebook” saskāries ar vairākiem skandāliem – viltus ziņu izplatīšanu (fake news), Krievijas propagandu, sociālo mediju atkarībām u.c.

Sabiedriskie mediji aizvien vairāk uzmanība pievērš tieši tumšajām, neiecerētajām “Facebook” un citu sociālo mediju sekām. Iepriekšējie  “Facebook” vadošie darbinieki ir publiski izteikuši nožēlu par to, ko radījuši. Tādu  pašu viedokli paudis arī Zakerbergs.

Mēneša sākumā Zakerbergs ir izteicies, ka viņa personīgais mērķis 2018. gadā ir fokusēties uz “Facebook” problēmu atrisināšanu.

Jaunumu sadaļas pārveide ir pirmais solis, lai sāktu uzmanības fokusa pārnesi no laika daudzuma, kas tiek pavadīts lietotnē uz pavadīā  laika kvalitāti.

 

 

Saistītās tēmas: CukerbergsFacebookZakerbergsZuckerberg

youtube icon
Abonēt youtube