Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisija, izvērtējot pagājušā mācību gada valsts pārbaudes darbu rezultātus, aicinājusi Izglītības un zinātnes ministriju (IZM) izstrādāt plānu, kā veicināt skolēnu sagatavotību valsts centralizētajiem eksāmeniem, informē Saeimas Preses dienestā, raksta ziņu portāls Baltic News Network (BNN).

«Matemātikā, fizikā, vēsturē un latviešu valodā centralizēto eksāmenu rezultāti iepaliek no vēlamā. Nepieciešams objektīvi izvērtēt iemeslus, kāpēc jau vairākus gadus lielai daļai skolēnu zināšanas nav apmierinošas, un komisijas sēdē šodien [3.septembrī] aicinājām atbildīgo ministriju sagatavot plānu, kā šo problēmu risināt,» stāsta Izglītības komisijas priekšsēdētājs Arvils Ašeradens (JV).

Tāpat Ašeradens akcentē, ka trūkst vienota priekšstata par to, kas ir izglītības mērķis. Darba tirgū ir arvien akūtāks pieprasījums pēc dabaszinātņu, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju un citu eksakto jomu pārstāvjiem, taču tai pašā laikā sociālajās un humanitārajās nozarēs ir profesionāļu pārprodukcija.

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

Saistītās tēmas: Izglītības un zinātnes ministrija

youtube icon
Abonēt youtube