Lai modernizētu un uzlabotu bankas Citadeles IT sistēmas, rīt, 22.augustā, klientiem visu diennakti nebūs pieejami maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē, ziņo pārstāvji.

Savukārt filiāles strādās saskaņā ar darba laiku, taču arī tajās nevarēs veikt maksājumus. Paredzēts, ka maksājumu kartes un bankomāti strādās ierastajā režīmā.

Citadele aicina klientus šodien veikt rīt plānotos norēķinus un iepazīties ar bankas sagatavoto pārskatu par pakalpojumu pieejamību uzlabojumu laikā.

Maksājumu kartes un bankomāti strādās

• Klientu ērtībām būs pieejami gan norēķini ar maksājumu kartēm, gan bankomātu pakalpojumi. Paredzēts, ka to darbība IT sistēmu uzlabojumu laikā netiks ietekmēta. Visi steidzamie maksājumi aicina apmaksāt līdz 21.augustam.

• Maksājumi starp klientu kontiem un uz citu banku kontiem šajā laikā nebūs pieejami, tostarp arī maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē. Ja klientam ir ikmēneša maksājums, kura termiņš ir 22.augusts, banka aicina rēķina apmaksu veikt šodien.

• Zibmaksājumi 22.augustā nebūs pieejami – šajā laikā netiks pieņemti ne ienākošie, ne izejošie zibmaksājumi.

• Ienākošo maksājumu apstrāde tiks atjaunota 23.augustā.

• Uzlabojumu laikā nebūs pieejama pirkumu apmaksa e-veikalos ar internetbanku, taču būs iespēja veikt maksājumus ar karti, ievadot kartes datus.

Internetbanka un mobilā lietotne

• Gan mobilā lietotne, gan internetbanka klientiem būs pieejama, taču tajās nebūs iespējams veikt maksājumus līdz uzlabojumu process tiks pabeigts.

• Iespējams, ka uzlabojumu laikā veiktie karšu darījumi klientu kontos pilnīgi atspoguļosies pēc uzlabojumu pabeigšanas.

Tiešsaistes pakalpojumi

• Tiešsaistes pakalpojumi, piemēram, attālinātā pieteikšanās mājokļa kredītam vai patēriņa kredītam, būs pieejami, tomēr pieteikumi tiks izskatīti pēc uzlabojumu veikšanas.

Filiāles un attālinātā klientu apkalpošana

• Lai sniegtu konsultācijas un atbildētu uz klientu jautājumiem, filiāles tirdzniecības centros būs atvērtas savā ierastajā darba laikā. Tomēr darbības ar bankas sistēmām (maksājumi, kontu atvēršana un citas) nebūs pieejamas līdz uzlabojumu procesa beigām.

• Lai palīdzētu klientiem risināt jebkuras neskaidrības, uzlabojumu laikā attālinātā apkalpošana zvanu centrā būs pieejama visu diennakti.

Atgādinām, ka banka nekad nezvanīs, nesūtīs SMS vai e-pastus ar lūgumu klientiem ievadīt paroles, kodus vai citu personīgu informāciju.

Foto:

youtube icon
Abonēt youtube