Kā ziņo Adweek, Nīderlandes organizācija “Stivoro”, kas nodarbojas ar smēķēšanas profilaksi, kopā ar aģentūru “Wefilm” izveidojusi sociālo reklāmu, kas ļauj ieskatīties tabakas kompānijas korporatīvajā pasākumā.
Video redzama darbinieces atvadu ballīte. Viņas kolēģi dzer šampanieti un aktīvi kaut ko apspriež. Kompānijas priekšsēdētājs nodeklamē runu: “Es esmu nelaimīgs savā darbā, tāpat kā lielākā daļa no jums, taču mēs cenšamies ignorēt šo faktu kā vien spējam, it īpaši šodien. “
“Mēs nedomāsim par to, ka lielākā daļa no klientiem mirst, pērkot mūsu preci,” izkliedz kāds no darbiniekiem.
Tad priekšnieks sāk stāstīt, ka katru gadu tikai Holandes teritorijā no smēķēšanas mirst 20 tūkstoši cilvēku.