Starp starptautiskā mūzikas uzņēmuma “Sony Music” pārstāvniecību Somijā un televīzijas kanālu TV3 noslēgta vienošanās, kas paredz iespēju sadarboties ar muzikālā šova “X Faktors” uzvarētāju Latvijā, aģentūru LETA informēja “MTG TV Latvia” pārstāve Laima Kristapsone.
Vienošanās noslēgta pēc “Sony Music” pārstāvniecības Somijā vizītes Latvijā veidotā muzikālā šova “X faktors” laikā.
“Sony Music” ir viens no ietekmīgākajiem uzņēmumiem pasaules mūzikas tirgū un tā pārstāvniecība Somijā ir oficiālais “X Faktora” partneris, kas izvērtē sadarbības iespējas ar katru pasaules televīzijas kanālu, kas ieguvis licenci formāta realizācijai. Latvija ir kļuvusi par pirmo “Sony Music” pārstāvniecības sadarbības valsti Baltijā.
“A&R”, “Sony Music” pārstāvniecības Somijā vadītājs Timo Kopameki norāda, ka “X Faktors” jau daudzu gadu garumā ir starptautiski sevi apliecinājis kā visveiksmīgākā platforma jaunajiem māksliniekiem, kuri ir savas karjeras sākumā. “Mēs, “Sony Music” Somijā, esam lepni, ka kļūstam par Latvijas “X Faktora” partneri un varēsim sadarboties ar šova uzvarētāju,” uzsver Kopameki.
Latvijas “X Faktora” uzvarētājs tiks noskaidrots šova lielajā finālā šā gada 3.decembrī tiešraidē kanālā TV3.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka rudenī televīzijas kanāls TV3 skatītājiem piedāvās Latvijā veidotu pasaulē pazīstamo mūzikas šovu “X Faktors”, kurā Latvijas muzikālajiem talantiem būs iespēja izcīnīt savu iespēju nokļūt slavas zenītā un attīstīt sevi profesionāli.
“X faktors” ir pasaules mērogā pazīstams televīzijas realitātes šovs, kura mērķis ir atrast jaunus dziedošos mūzikas talantus. Skatītājiem tā ir iespēja just līdzi saviem favorītiem, savukārt mūziķiem – attīstīt sevi pieredzējušu nozares profesionāļu vadībā, iegūt klausītāju atzinību un, iespējams, atspērienu veiksmīgai mūziķa karjerai. Starp spožākajiem “X Faktora” veiksmes stāstiem, kuri ieguvuši pasaules slavu pēc dalības šovā, var minēt tādus vārdus kā “One Direction”, britu dziedātāju Džeimsu Arturu un viņa tautieti, dziedātāju Leonu Luisu.