Publicitātes foto
Akropolis Group, kam pieder iepirkšanās un izklaides centri Akropolis Viļņā, Klaipēdā un Šauļos un “Akropole” Rīgā, pastiprina savu klātbūtni Latvijā. Latvijas galvaspilsētā Rīgā Akropolis Group iegādājas vienu no lielākajiem tirdzniecības centriem – Alfa.
Akropolis Group parakstījis līgumu ar AMD Holding par 100% kapitāla daļu iegādi Latvijas uzņēmumā Delta Property. Uzņēmumam Delta Property pieder 9,7 ha zemes gabals un ēka Brīvības ielā 372, kurā atrodas tirdzniecības centrs Alfa ar kopējo platību aptuveni 154 000 m2.
Puses ir vienojušās neatklāt iecerētā darījuma vērtību, kas tiks pabeigts pēc tam, kad būs saņemta Latvijas Konkurences padomes atļauja.
“Mēs esam sasnieguši vadošo pozīciju starp iepirkšanās un izklaides centriem, attīstot paši savus projektus, taču mums vienmēr ir bijušas ambīcijas augt arī iegādes darījumu ceļā. Darījums Rīgā nostiprina mūsu vadošo pozīciju un parāda mūsu pārliecību par tirdzniecības centru biznesa nākotni,” saka Akropolis Group izpilddirektors Manfredas Dargužis.
Tirdzniecības centra Alfa kopējā platība ir aptuveni 154 000 m2, no kuriem 94 000 m2 ir platības daļa, neskaitot autostāvvietas, iznomājamā iepirkšanās platība ir 71 000 m2.
Autostāvvietās vienlaikus var novietot 1 750 automašīnas. Tirdzniecības centrā darbojas 210 veikali. “Alfā” atrodas tādu populāru vietējo un starptautisko zīmolu veikali kā “Zara”, “Reserved”, “H&M”, “Euronics”, “Sportland”, “Kidzone”, “Cenuklubs.lv”, “Cinamon”, “Lido”, “McDonalds”, kā arī citi veikali un pakalpojumu sniegšanas vietas. Tirdzniecības centrā atrodas arī “Rimi” lielveikals.
Tirdzniecības centrs “Alfa”, kuru apmeklē aptuveni septiņi miljoni apmeklētāju gadā, 2019.gadā tika būtiski modernizēts un paplašināts, ieguldot aptuveni 55 miljonus eiro.
Kad darījums tiks pabeigts, Rīga kļūs par pirmo pilsētu, kurā “Akropolis Group” pārvaldīs divus iepirkšanās un izklaides centrus.
Kopējā 2019.gadā Rīgā atvērtā iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” platība ir aptuveni 97 000 m2, ieskaitot iznomājamo tirdzniecības platību 61 100 m2 un birojus 9750 m2 platībā. Tajā ir apmēram 190 veikalu, apmeklētājiem pieejamas 2400 autostāvvietas.
“Mūsu ilggadējā pieredze un līderība lielāko tirdzniecības centru sektorā ļauj mums justies pārliecinātiem, paplašinoties Rīgā. Mums ir lielisks nākotnes redzējums, mēs pazīstam patērētāju, tāpēc esam pārliecināti, ka divu iepirkšanās un izklaides centru sinerģija palīdzēs piedāvāt maksimālu pakalpojumu spektru Rīgas iedzīvotājiem un viesiem, ” saka M. Dargužis.
Latvijas Konkurences padomei vajadzētu pieņemt lēmumu ne vēlāk kā četru mēnešu laikā pēc nepieciešamo dokumentu iesniegšanas. Darījumā Akropolis Group juridiskos jautājumos konsultēja advokātu birojs TGS Baltic.