Kad mākslas vēsturnieks Grosvenors gatavoja jaunu “Britain’s Lost Masterpieces” epizodi, tas apmeklēja Haddos House savrupmāju Skotijā un netīšām pievērsa uzmanību gleznai, ļoti līdzīgai Rafaēla darbam, ziņo The Guardian. Tā karājās virs durvīm, sliktā apgaismojumā un bija pārklāta ar sliktās lakas slāni. Vēsturniekam izlikās, ka gleznas portreta stils ļoti līdzinās Rafaēla otai.
Darbs, kur ir attēlota Madonna tiek datēts ar 1505.–1510. gadu. XIX gadsimta vidū to prezentēja kā slavenā mākslinieka darbu. 1899. gadā gleznu atzina par “pēc Rafaēla” un pārdeva to par 20 mārciņām ( apmēram 2 tūkstoši mārciņu pēc tekošā kursa). Šajā brīdī darbu saista ar mākslinieku Inočenco Frankuči, kurš arī dzīvoja renesanses laikā.
Grosvenors uzskata, ka Madonnas portrets ir pārāk labs Frankuči, kā arī nav Rafaēla roku darbs. Apskatot gleznu tuvāk, zinātnieks atklāja, ka autors pārtaisījis gleznā esošās Madonnas pirkstus, un tas nav tipisks gājiens gleznu kopiju darbiniekiem.
Uz doto brīdi Grosvenoram nav konkrēta slēdziena par to , kurš tad īsti ir portreta autors, tomēr, ja tas būs Rafaēls, tad gleznas cena pacelsies līdz 20 miljoniem mārciņu.