Starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” finālā iekļuvuši 22 darbi no Latvijas, aģentūru LETA informēja “Golden Hammer” pārstāve Santa Sakne.

Festivāla finālā kopumā iekļuvis 131 darbs no 15 valstīm.

Pilnu finālistu sarakstu iespējams apskatīt interneta vietnē “goldenhammer.eu“.

18.Starptautiskais reklāmas festivāls “Golden Hammer” tiks atklāts 31.maijā ar meistarklasi “Heroes, Content, and Storytelling: The Future of Marketing and PR“, kuru vadīs festivāla PR žūrijas priekšsēdētāja, starptautiskās sabiedrisko attiecību aģentūras “Ketchum Global” partnere un “Ketchum” vadītāja Austrijā, Saskija Valnere.

Festivāls turpināsies 2.jūnijā ar konferenci, kurā žūrijas locekļi runās par aktuālo radošās industrijas jomā un tās attīstības iespējām.

Golden Hammer” žūrijā sastāvā ir Šveices komunikācijas aģentūras “Jung von Matt/Limmat” digitālā direktore Hanja Baruške, Gruzijas reklāmas aģentūras “Leavingstone” radošais direktors Levans Lepsveridze, Baltkrievijas reklāmas aģentūras “Loga Biga” radošais īpašnieks Aleksandrs Kapelevičs, Somijas mārketinga komunikācijas aģentūras radošais direktors Tobias Vakers un Igaunijas dizaina aģentūras “Fraktal” vadošais dizainers un partneris Tajo Oja.

Festivāls tiks noslēgts ar apbalvošanas pasākumu, kurā tiks paziņoti “Golden Hammer” uzvarētāji. Festivāla neformālā noslēguma daļa notiks Kaņepes Kultūras centrā.

Festivāls “Golden Hammer” notiks viesnīcā “Pullman Riga Old Town“, Jēkaba ielā 24, Rīgā. Pasākuma darba valoda būs angļu.

Saistītās tēmas: Golden HammerLatvijaReklāmas Festivāls

youtube icon
Abonēt youtube