Valdošās koalīcijas partneriem nav iebildumu pret Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) direktores vietnieces Ineses Šteinas apstiprināšanu Maksātnespējas administrācijas (MNA) direktora amatā.
Par šo jautājumu valdība lems rīt. Tieslietu ministrs Dzintars Rasnačs (VL-TB/LNNK) pirms nedēļas paziņoja, ka MNA vadītāja amatam izraudzīta Šteina, kas varētu sākt pildīt pienākumus no 20.marta.
Iepriekš mēģinājumi ar konkursa vai uzrunāšanas palīdzību atrast piemērotu pretendentu MNA direktora amatam bija beigušies neveiksmīgi. Pēc neveiksmīgā pirmā konkursa tika lemts par kandidātu meklēšanu Tieslietu ministrijas resorā, taču arī šī iecere nevainagojās ar panākumiem, tāpēc augusta sākumā tika izsludināts atkārtots konkurss uz MNA direktora amatu.
Arī otrais konkurss uz vakanto MNA direktora amatu noslēdzās bez rezultāta, jo vienīgais pretendents, kas tika virzīts konkursa trešajai kārtai, nesaņēma pozitīvu vērtējumu no neatkarīgiem ekspertiem. Tad tika nolemts vēlreiz izvērtēt valsts pārvaldes resursus, tomēr arī tas nedeva rezultātu.
Iepriekšējais administrācijas vadītājs Ervīns Ābele atlūgumu iesniedza jau marta beigās. Tieslietu ministrs iepriekš bija pieprasījis veikt atkārtotu Ābeles darba novērtējumu. Rasnačs paskaidroja, ka MNA vadītāja novērtējums šoreiz ir bijis sliktāks nekā iepriekšējā novērtēšanas reizē, neprecizējot, kāds tieši bijis Ābeles novērtējums.
Tāpat valdība rīt lems par Ivo Mogiļnija iecelšanu Nacionālo bruņoto spēku (NBS) Apvienotā štāba priekšnieka amatā, un arī par šo jautājumu koalīcijā ir vienprātība.
NBS Apvienotā štāba priekšnieka amats kļuva vakants pēc tam, kad par toreizējā NBS komandiera Raimonda Graubes pēcteci apstiprināja Leonīdu Kalniņu. Kalniņš tikai no pagājušā gada 26.augusta ieņēma Apvienotā štāba priekšnieka posteni.
Apvienotā štāba priekšnieks vienlaikus ir NBS komandiera vietnieks, līdz ar to tas ir otrs augstākais amats NBS struktūrā. Apvienotais štābs ir NBS komandiera institūcija, kas nodrošina komandierim iespēju realizēt nepārtrauktu vadību, lēmumu pieņemšanai nepieciešamo informāciju, dokumentus un priekšlikumus, viņa pavēļu un rīkojumu izpildes kontroli, kā arī sadarbības organizāciju kaujas operāciju apstākļos.