Facebook noteicis stingrākas prasības politiskās reklāmas izvietošanai sociālajā tīklā, prasot reklāmdevējiem norādīt pārbaudāmu kontaktinformāciju. Šis ir mēģinājums palielināt politiskās reklāmas caurskatāmību interneta vidē, tuvojoties Eiropas Parlamenta vēlēšanām, raksta ziņu portāls Baltic News Network (BNN).

Kā raksta britu ziņu portāls The Guardian, jaunie ierobežojumi stājas spēkā piektdien, 29.martā.

Amerikāņu interneta lieluzņēmums norādījis, ka ierobežojumi attieksies uz politiska rakstura reklāmu, kas gan Facebook reklāmas noteikumos katrai valstij ir definēta citādi. Reklāmdevējiem tiks prasīt pierādīt, ka tie tiešām dzīvo valstī, kuras sociālā tīkla lietotājus tas norādījis, ka reklāmas mērķauditoriju.

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

Saistītās tēmas: EP vēlēšanasFacebook

youtube icon
Abonēt youtube