Šobrīd pasaules vadošā un pelnošākā modele, saskaņā ar “Forbes”, ir Žizele Bundhena (Gisele Bündchen) ar nopelnītiem 30,5 miljoniem dolāru.
Trešā pelnošākā šobrīd ir Kendala Dženera (Kendall Jenner). Jāpiemin, ka Dženerai šobrīd Instagram ir 64,4 miljoni sekotāju, kas nozīmē, ka viņa ir ļoti vērtīgs mediju pirkums. Ar viņas starpniecību informēti tiek miljoni.
Piektajā vietā ierindojas viņas draudzene Džidži Hadid (Gigi Hadid), kura lieliski spējusi palielināt savus ienākumus un popularitāti tieši ar Instagram palīdzību, gluži kā Dženera.
Tieši Žizele šobrīd ir tā modele, kuras apsteigšanai būs jāpieliek pūles, jo viņa jau no 2002. gada ir palikusi neapsteigta. Viņa saņem neiedomājamas naudas summas gan no ienesīgajām smaržu reklāmām, gan dažādām reklāmas kampaņām sadarbībā ar “Chanel”, “Carolina Herrera” un “Pantene”.
Tāpat Žizele redzama neskaitāmas “Arezzo shoes” reklāmās, kā arī SkyTV viņas dzimtajā Brazīlijā.
Jāpiemin, ka lielu pelņu guvusi arī no savas apakšveļas un ādas kopšanas līdzekļu līnijas.
Bundhenas kolēģe Adriana Lima ierindojas otrajā vietā ar 10,5 miljoniem dolāru. Lima šobrīd tiek uzskatīta par visilgāk esošo “Victoria’s Secret” “eņģeli” vēsturē. Lima sadarbojas ar tādiem zīmoliem kā “L Brands”, “Maybelline”, “IWC watches” un citiem.
Kopā pasaules 20 apmaksātākās modeles nopelnījušas 154 miljonus dolāru laikā no 2015. gada 1. jūnija līdz 2016. gada 1. jūnijam. Tāpat kopā viņam ir aptuveni 200 miljoni sekotāju.
Gadu no gada vislielākais kāpums ir tieši Kendalai Dženerei, kura savus ienākumus palielinājusi par 150% 2016. gadā. Tieši Instagram ir liels nopelns, jo tādi zīmoli kā “Estee Lauder” un “Calvin Klein” Kendalas milzīgo sekotāju skaitu saskatīja kā jaunu platformu.
“Mūsu bizness ir mainījies,” stāsta Dženeras menedžeris. “Šīs modeles kļūst arvien ietekmīgākas tieši sociālo mediju dēļ. Modele var būt ne tikai lieliska reklāmas kampaņas seja, bet arī tās reklamētāja.”
Neizšķirti ar Dženeru, trešajā vietā ierindojas Karlija Klosa (Karlie Kloss), kura dubultojusi savus ienākumus kopš 2015. gada, piedaloties vairāk kampaņās nekā jebkura cita šajā topā.
Viņa bija reklāmas seja 18 dažādiem zīmoliem, tādiem, kā “Express”, “L’Oréal” un “Swarovski”.
Tomēr Dženera un Klosa ir tikai nedaudz priekšā topa jaunpienācējām Hadidai un Britai Rosijai Hantingtonai-Vaitlijai (Brit Rosie Huntington-Whiteley). Abas nopelnījušas 9 miljonus dolāru. Hadida, vēl nesasniedzot 22 gadu vecumu, jau paspējusi iekarot 22 miljonu Instagram sekotāju mīlestību, kā arī kontraktu ar “Tommy Hilfiger” un “Maybelline”.
“Modeles, Youtube zvaigznes, sociālo mediju zvaigznes – tā ir mūsu ēra,” stāsta “IMG Models” prezidents Ivans Barts (Ivan Bart), kurš pārstāv Haididu.
Hantingtone peļņu guvusi no nesenās piedalīšanās filmā “Mad Max: Fury Road” un 2011. gadā iznākušajā filmā “Transformers: Dark of the Moon“. Tāpat peļņu guvusi no savas apakšveļas līnijas, kosmētikas un smaržu līnijas, kuras nopērkamas “Marks & Spencers“.
Gandrīz trešo daļu no topa sastāda jaunpienācējas. Saraksta debitantes ir “Victoria’s Secret” modeles Lilija Aldrige (Lily Aldridge), Jasmīna Tokes (Jasmine Tookes) un 20 gadus vecā Teilore Hilla (Taylor Hill), kura ir jaunākā šajā sarakstā, sasniedzot 4 miljonu dolāru lielu peļņu.
Tieši “Victoria’s Secret” modeles sastāda 30% no vispelnošāko modeļu topa.
Keita Mosa (Kate Moss), kas šobrīd atrodas 13. vietā ar nopelnītiem 5 miljoniem dolāru ir pirmā modele, kura 1999. gadā tika iekļauta pirmajā “Forbes” 100 labāko slavenību sarakstā, līdzās modelēm Klaudijai Šīferei (Claudia Schiffer), Sindijai Kraufordai (Cindy Crawford) un Nikijai Teilorei (Niki Taylor).