Darbu iesniegšanas termiņš starptautiskajam reklāmas festivālam “Golden Hammer” pagarināts līdz 30.aprīlim, aģentūru BNS informēja festivāla projektu vadītāja Santa Sakne.

Sākotnējais darbu iesniegšanas termiņš bija 23.aprīlis. Tomēr darbus par papildus maksu būs iespējams iesniegt arī līdz 7.maijam.

Festivālā iesniegtie darbi šogad tiks vērtēti 14 kategorijās – “Film”, “Print”, “Outdoor”, “Radio”, “Digital and Mobile”, “Design and Branding”, “Media”, “Direct”, “Promo & Activation”, “Campaigns”, “PR”, “Craft”, “Content and Entertainment” un “Social”.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēs žūrija, kurā būs starptautiski pazīstami un atzīti reklāmas un komunikācijas profesionāļi no 16 valstīm.

“Golden Hammer” starptautiskā žūrija finālistu sarakstu veido tiešsaistē jau maija sākumā, savukārt no 31 maija līdz 1.jūnijam, žūrijas locekļi, klātienē, Rīgā, lems kuras reklāmas un kampaņas šogad saņems “Golden Hammer” godalgas.

Festivāls tradicionāli sastāv no divām daļām. Vien no tām ir konkurss, kurā jau par “Golden Hammer” godalgām spēkosies reklāmas, mediju un PR speciālisti. Savukārt otra festivāla daļa ir konference, kurā ar savām zināšanām par aktuālo un nozīmīgo nozarē dalīsies ārvalstu reklāmas un komunikācijas eksperti.

Festivālā aicināti piedalīties visi, kas saistīti ar reklāmas vai mārketinga komunikāciju jomu – aģentūras, dizaina un reklāmas radītāji, reklāmdevēji, mediji, kā arī citi sadarbības partneri, kas bijuši iesaistīti reklāmas tapšanā.

Starptautiskais reklāmas festivāls “Golden Hammer” notiks šā gada 2.jūnijā viesnīcā “Pullman Riga Old Town Hotel”.

 


Foto: goldenhammer

Saistītās tēmas: DizainsGolden HummerReklāmas Festivāls

youtube icon
Abonēt youtube