Jūs pat nespējat iedomāties, cik viegli aizvainojams var izrādīties tavs viesmīlis vai, piemēram, produktu saiņotājs. Sociālajos tīklos laiku pa laikam publicē šokējošus stāstus. Palasiet un, iespējams, nākamreiz tas jums liks padomāt divreiz, pirms rīkot skandālu restorānā.

“Vienu reizi neapmierināts klients manā restorānā 2 reizes atgrieza ēdienu. Dusmīgs pavārs kaprīzam apmeklētājam nolēma ieriebt un uztaisīja komplimentu šokolādes braunija un saldējuma veidā. Tikai salda cienasta vietā, pavārs nolēma izmantot cūkas taukus. Viņš noformēja produktu tādā veidā, ka to bija praktiski neiespējams atšķirt no saldējuma. Klienta reakciju huligāns novēroja no virtuves loga. Vienas jautras minūtes dēļ es viņu tomēr atlaidu,” saka īpašnieks.

 

“Citā vietā es saskāros ar problēmu, kad viesmīlis vēlējās ieriebt klientam, pievienojot viņa kafijai acu pilienus, jo, pēc viņa domām, tām vajadzētu provocēt diareju. Puisis izrādījās tik stulbs, ka nolēma palielīties ar savu panākumu citiem kolēģiem. Protams, ka informācija noklīda arī līdz manīm. Puisi es atlaidu.”

“Es kādreiz strādāju par viesmīļa palīgu. Tad nu, lūk… mans kolēģis  nolēma ieriebt nelabvēlīgam klientam un pievienoja viņa kafijas krūzei LSD devu,” atminās viņš no sociālā tīkla lietotājiem.

“Vienu reizi es redzēju kā pavārs speciāli nometa gaļas gabalu uz grīdas un pēc tam nolika to uz šķīvja un aizsūtīja klientam…” dalās Reddit lietotājs TamponShotgun.

“Sieviete, ar kuru es kādreiz strādāju, vienu reiz nolaizīja sava klienta pasūtītos brokoļus. Viņa to izdarīja pēc tam, kad dāma vairākas reizes lūdza uzsildīt dārzeņus līdz konkrētai temperatūrai.”

“Uz ielas mani piekāva viens puisis un tā sanāca, ka pēc dažām dienām viņš iegriezās kafejnīcā, kur es strādāju par pavāru. Tā kā virtuves zona no ēdamzāles bija atdalīta ar caurspīdīgu stiklu, viņš mani pamanīja un sāka ņirgāties. Es viņam atriebos: izšņaucu degunu zupā, bet otro ēdienu izsmērēju pa grīdu tā, ka gaļas gabals bija pārklāts ar maziem matiņiem.”

“Es redzēju kā mans kolēģis, viesmīlis, saklausoties rupjības no klienta, devās uz virtuvi un sabojāja viņa pasūtījumu. Puisis atrada uz grīdas slapju maizes gabalu un akurāti ievietoja to pasūtītās pastas centrā zem siera garozas.”

“Es strādāju gastronomijas veikalā, un kad pretīgam klientam pirkuma grozā ietilpst arī siers, es obligāti lieku sieru pašā maisa apakšā, lai tas labi saspiežas starp citiem produktiem.”

“Kad es strādāju picērijā, mans kolēģis atriebās nepatīkamiem klientiem šādā veidā – viņš ņēma asāko piparu, ko varēja atrast virtuvē, un bēra to vienā picas vietā, kuru vēlāk maskēja zem peperoni.”

 

 

 

Avots

Saistītās tēmas: IeriebtKlientiRestorānsViesmīļi

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube