Darbs globālajā tehnoloģiju uzņēmumā “Skype” ļāva saprast, kāda ir kļūdas cena, kā tas, ko tu dari, acumirklī ietekmē simtiem miljonu cilvēku ikdienu, sacīja bijušais “Skype” darbinieks un tehnoloģiju testēšanas uzņēmuma “TestDevLab” līdzīpašnieks Andrejs Frišfelds.

“Redzējām reālas situācijas, kad nelielu nepilnību dēļ 15 minūtes pēc produkta palaišanas tirgū sāk nākt simtiem un tūkstošiem klientu sūdzību pa visiem iespējamajiem komunikāciju kanāliem, redzējām pa ofisu skraidošus cilvēkus ar sarkanām, divas dienas neaizvērtām acīm, kuri strādāja pie labojumu izstrādes un ieviešanas,” stāsta Frišfelds.

“Arī ikdienā kļūdas cena, strādājot mazākos projektos, ir augsta, bet tur tas bija ļoti uzskatāmi,” piebilda Frišfelds.

“Arī nesenais gadījums ar kāda populāra viedtālruņa baterijas problēmām – acīmredzot bija kāda kļūda testēšanas procesā, šādā gadījumā kļūdas cena ir mērāma miljardos, turklāt nauda šajā gadījumā, iespējams, nav pats būtiskākais, tiek ietekmēta arī uzņēmuma reputācija,” piebilda Frišfelda kolēģis “Skype” un “TestDevLab” otrs līdzīpašnieks Ervins Grīnfelds.

SIA “TestDevLab” nodarbojas ar programmatūras testēšanu, testēšanas programmproduktu izstrādi, kā arī mobilo un tīmekļa risinājumu izstrādi ārpakalpojumā. Uzņēmuma klientu vidū ir “Skype”, “Microsoft”, “Twilio”, “Libon”, “Latvenergo”, vairākas Latvijas bankas un daudzi citi uzņēmumi. Pēc uzņēmuma aplēsēm, produktus, ko testē “TestDevLab”, visā pasaulē lieto apmēram 1,5 miljardi cilvēku.

Uzņēmums dibināts 2011.gada novembrī. Uzņēmums vienādās daļās pieder Frišfeldam un Grīnfeldam, bet pērn apgrozīja 2,354 miljonus eiro un nopelnīja 727 510 eiro.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas: DarbinieksKļūdaskype

youtube icon
Abonēt youtube