Viens no vispopulārākajiem skaistuma blogeriem – vīriešiem beidzot kļuvis par “Maybelline” kosmētikas vēstnieku jeb jaunās skropstu tušas seju.

Jāteic, ka Menijs Gutjeres (Manny Gutierrez) nav pirmais vīrietis, kurš redzams kādā no kosmētikas līnijas kampaņām. Par pirmo vīrieti, kurš redzams kosmētikas reklāmā, kļuva 17 gadus jaunais Džeimss Čārlzs, kurš nu ir daļa no “CoverGirl“.

Gutjeresa interese par kosmētiku aizsākās jau agrā bērnībā, kamēr citi puikas spēlējušies ar mašīnu rotaļlietām, Menijs vēlējies spēlēties ar acu zīmuļiem un mammas dekoratīvo kosmētiku.

“Mana bērnība tā dēļ bija visai smaga, jo ne es pats, ne arī citi saprata, kādēļ man ir tik liela vēlme pēc kosmētikas, jo tā tomēr lielākoties ir sieviešu, nevis vīriešu padarīšana,” intervijā stāsta Menijs.

Tomēr Menijs uzsver, ka visa pamatā vienmēr ir sekot saviem sapņiem. Viņa ģimene vienmēr uzstājusi uz to, ka viņam ir jāseko ģimenes tradīcijām un jāstudē medicīna, ko Menijs arī darījis, bet sapratis, ka vēlme saistīt sevi ar skaistumkopšanu ir daudz lielāka.

Menijam ir arī savs Youtube blogs, kurā viņš izmēģina dažādus skaistumkopšanas produktus, dekoratīvo kosmētiku un citas ar skaistumu saistītas lietas. Šobrīd viņa Youtube kontam “MannyMUA” seko vairāk nekā divi miljoni.

Saistītās tēmas: dekoratīvā kosmētikaMannyMUAMaybelline

youtube icon
Abonēt youtube