Latvijas Nacionālajā bibliotēkā risinājās tūrisma aģentūras Latvia Tours preses konference. Pasākumā, kas notika par godu aģentūras 25 gadu jubilejai, uzņēmums atskatījās uz aktuālajiem finanšu rādītājiem un potenciālajām nākotnes perspektīvām.
Konferences otrajā daļā tika atrādītas studentu zinātnisko darbu konkursa Latvia Tours Traveltech fināla darbu prezentācijas un svinīgā apbalvošana. Kopumā uzstājās pieci entuziasti, kuri prezentēja savas izstrādātās idejas par tehnoloģiju ieviešanu tūrisma nozarē.
Preses konferenci ievadīja Latvia Tours pārstāvis Jānis Kolomenskis. Viņš ieskicēja dažādus interesantus faktus. Piemēram, 1992. gadā ar uzņēmuma starpniecību izdevās pārdot 6000 aviobiļetes, bet pērn šis skaitlis sasniedza gandrīz 42 tūkstošus.
Kolomenskis pastāstīja par iespējām, ko piedāvā Latvia Tours. Aģentūra, piemēram, nodrošina biznesa ceļojumu iespēju un CLUB MED servisu, kas ir viens no populārākajiem “viss iekļauts” pakalpojumiem. Latvia Tours ir filiāle arī Igaunijas galvaspilsētā Tallinā.
Latvia Tours pārstāvis pastāstīja, ka uzņēmuma ienākumi ir auguši, turklāt ne tikai pateicoties izejošajam, bet arī ienākošajam tūrismam. Tāpat viņš pastāstīja, ka deviņdesmito gadu sākumā izteikti populārākie ceļotāju galamērķi bija Taizeme un Kipra, taču pēdējo 20 gadu laikā pieprasītākais galapunkts ir Turcija.
Latvia Tours grasās attīstīt CLUB MED servisu, lai tas kļūtu daudz pieprasītāks un zināmāks plašākai sabiedrībai.
Ilze Paleja, SOS Bērnu ciematu asociācijas direktore pastāstīja par organizācijas darbībām, uzdevumiem un mērķiem. Direktore izteica pateicību Latvia Tours par atbalstu, sakot, ka Latvijā bez partneriem šādas organizācijas darbība nebūtu iespējama.
Svarīgākajā pasākuma pirmās puses daļā Ilze Paleja un Latvia Tours finanšu direktore Linda Milča parakstīja sadarbības memorandus.
Pēc svinīgās daļas Jānis Kolomenskis atbildēja uz jautājumiem. Taujāts par virtuālās realitātes tehnoloģiju iekļaušanu Latvia Tours servisos, viņš atbildēja, ka tas esot uzņēmuma nākamais solis. Tāpat projektu vadītājs bija pārliecināts, ka Latvia Tours būs pirmā aģentūra savā nozarē Latvijā, kas ieviesīs mākslīgā intelekta tehnoloģijas.
Kolomenskis arī piebilda, ka Latvia Tours sadarbojas ar Air Baltic, un sadarbības mērķis esot izpētīt jaunos galamērķus. Latvia Tours plāno piedāvāt jaunus tūrisma galamērķus Kazaņā, Madridē un Odesā.
Tuvāko divu gadu laikā Latvia Tours negrasās paplašināt savu darbības sfēru arī pārējās Baltijas valstīs. Protams, uzņēmuma mērķis ir kļūt par tūrisma nozares līderi Baltijā, taču Miliča uzskata, ka tas tuvākajos gados vēl nav iespējams.