Pasaules grands “Pepsi” sadarbībā ar modeli Kendelu Dženeru un mākslinieku Skip Marley radījuši motivējošu un enerģiju sniedzošu īsfilmu, kuras pamatā ir doma, ka jāseko savai kaislībai, jāatbrīvojas, un nekas nav jānožēlo.

Īsfilmā iemūžināti cilvēki, kuri ķer katru mirkli un rīkojas mirkļa vadīti. Šis ir stāsts par cilvēkiem, emocionālo saikni, kas izstaro prieku un mirkļa baudīšanu. Īsfilma ir par to, ka neatkarīgi no mirkļa lieluma, tie nosaka to, cik laimīgi esam, un liek mums justies dzīviem.

Jāteic, liela loma šajā reklāmas rullītī ir arī modelei Kendelai Dženerai, kura reklāmā pārtop par skaistu blondīni. Viņa ir viena no jaunākajām globālajām personībām, kas uzsākusi sadarbību ar šo zīmolu un iesaistās “Dzīvo šim mirklim!” kampaņā.

Kopš Sindijas Kraufordes laikiem Kendela ir pirmā modele, kas paraksta sadarbības līgumu ar “Pepsi“. Par kustības himnu kļuvusi Skip Marley dziesma “Lion“, kas lieliski piestāv kampaņai!

Kaut arī “Pepsi” skaidri pavēstījis šīs kampaņas vēstījumu, daudzi interneta lietotāji uzskatījuši šo reklāmu par aizvainojošu un reklāmā redzamie protesti ir kā ņirgāšanās par šī brīža situāciju pasaulē.

Saistītās tēmas: ĪsfilmaPepsiReklāmaVideo

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube