Ēģipte trešdien bloķēja vairākas mediju ziņu vietnes, tostarp tās, kas pieder Kataras satelīttelevīzijas kanālam “Al Jazeera” un Turcijā bāzētam Ēģiptes opozīcijas telekanālam, paziņoja drošības spēku amatpersona.

Trešdienas vakarā nepieejama bija arī neatkarīgā Ēģiptes mediju vietne “Mada Masr”, kas ir publicējusi izmeklējošās žurnālistikas ziņas par korupciju.

Ēģipte ir apsūdzējusi “Al Jazeera” aizliegtās kustības “Musulmaņu brālība” atbalstīšanā. Ēģiptes valdība vaino šo kustību vardarbībā, kas notikusi pēc tam, kad armija 2013.gadā gāza prezidentu Mohamedu Mursi no šīs islāmistu kustības.

Bloķēta bija arī ASV medija “The Huffington Post” arābu vietne “HuffPost Arabi”, kas ir publicējusi rakstus, kuros pausta kritiska attieksme pret Ēģiptes valdību.

Bija bloķēta arī Turcijā bāzētā “Musulmaņu brālību” atbalstošā telekanāla “Al Sharq” vietne.

Drošības spēku amatpersona paziņoja, ka ir bloķēta 21 vietne, bet nosauca tikai dažas no tām.

 


Attēls: REUTERS/Eric Gaillard

Saistītās tēmas: Al JazeeraĒģipteZiņu vietnes

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase
youtube icon
Abonēt youtube