Televīzijas kanāls “RīgaTV 24” priekšvēlēšanu laikā raidījumos vairs neaicinās piedalīties partijas “KPV LV” pārstāvjus, izņemot gadījumus, kad to nosaka priekšvēlēšanu aģitācijas likums, aģentūru LETA informēja “RīgaTV 24” direktors Klāvs Kalniņš.

Kā skaidroja televīzijas pārstāvis, ņemot vērā, ka divi “RīgaTV 24” raidījumu vadītāji – Andris Kivičs un Didzis Šmits – paziņoja par iesaistīšanos partijā “KPV LV”, sabiedrībā esot radušās aizdomas, ka “KPV LV” izmantojusi televīzijas kanālu savās interesēs. “Mēs, “RīgaTV 24″, kategoriski noraidām minējumus, ka kanāls strādā kāda politiskā spēka vai ekonomiskā grupējuma interesēs, un no bijušo kolēģu izvēles norobežojamies,” uzsvēra Kalniņš.

 

Kalniņš atzīmēja, ka “diemžēl bijušo kolēģu izvēle “metusi ēnu” ne tikai uz kanālu kopumā, bet arī uz “RīgaTV 24″ ētera personībām un komandu, kas ikdienā strādā, lai informētu Latvijas iedzīvotājus par dažādām aktualitātēm valstī un aiz tās robežām, piedāvātu dažādus viedokļus un diskusijas”.

“Rīga TV 24” direktors uzsvēra, ka “RīgaTV 24” ir neatkarīgs televīzijas kanāls. “Mēs stingri iestājamies par redakcionālo neatkarību un vienmēr esam nodrošinājuši viedokļu dažādību mūsu televīzijas veidotajās pārraidēs,” sacīja Kalniņš.

Kā ziņots, “RīgaTV 24” raidījumiem “Rampas ugunis” un “Nacionālo interešu klubs” meklēs jaunus vadītājus. Raidījumu vadītāji tiks meklēti, jo raidījuma “Rampas ugunis” vadītājs Kivičs un raidījuma “Nacionālo interešu klubs” vadītājs Šmits kandidēs 13.Saeimas vēlēšanās.

“RīgaTV 24” pieder AS “TV Latvija”, kas pērn strādāja ar 783 882 eiro apgrozījumu un 4719 eiro peļņu.

Atbilstoši pētījumu kompānijas “Kantar TNS” datiem, “RīgaTV 24” skatīšanās laika daļa jūnijā bija 1,6%..

Ziņas avots: LETA.

Saistītās tēmas: KPV LVRīgaTV24

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase
youtube icon
Abonēt youtube