Foto: Pexels

Ņemot vērā straujo inflācijas kāpumu, kas tiešā veidā ietekmē mājsaimniecību iespējas iegādāties ierastos pārtikas produktus un citas pirmās nepieciešamības ikdienas preces, Rimi Latvia ievieš jaunu ilgtermiņa atbalsta programmu. Tās ietvaros Rimi no 6. septembra samazinās un līdz šī gada 31.decembrim fiksēs cenas 100 pieprasītākajiem produktiem visos savos veikalos, lai sniegtu atbalstu Latvijas iedzīvotājiem rudens un ziemas sezonā, kad būtiski pieaugs ierastie mājsaimniecību izdevumi.

Šī gada jūlijā, salīdzinot ar pērnā gada jūliju, vidējais patēriņa cenu līmenis Latvijā palielinājies par 21,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Kopumā 88% Latvijas iedzīvotāju ir nobažījušies par ikdienas rēķinu apmaksu un pamatvajadzību nodrošināšanu gaidāmajā rudenī un ziemā, liecina aptauja, un 37% iedzīvotāju lēš, ka viņiem būs nepieciešams atbalsts pārtikas iegādei. Vairums iedzīvotāju jau jūlijā atzinuši, ka cenšas samazināt izdevumus par pārtikas iegādi: divas trešdaļas apzināti meklē akcijas preces un preces ar atlaidēm, 37% biežāk gatavo paši, lai nebūtu jāpērk gatavais ēdiens, savukārt 12,4% pat cenšas samazināt maltīšu apjomu.

Līdz gada beigām Rimi veikalos tiks samazinātas un fiksētas cenas 100 pieprasītākajiem produktiem tādās pārtikas produktu kategorijās kā piens, maize, augļi, dārzeņi, gaļa, zivis, kā arī pirmās nepieciešamības higiēnas precēm, piemēram, zobu pastai, autiņbiksītēm bērniem u.tml.

Pirmajā cenu pazemināšanas un fiksēšanas posmā ietvertajā preču klāstā 90% veidos pieprasītākie pārtikas produkti, pārējos 10% – pirmās nepieciešamības higiēnas preces.

“Līdz ar inflācijas kāpumu ik dienu saņemam desmitiem pieteikumu no sadarbības partneriem par ražošanas izmaksu un produktu cenu pieaugumu, kas diemžēl jāatspoguļo arī veikala piedāvājumā. Turklāt ekspertu prognozes liecina, ka izmaksu kāpums tirgū neizbēgami turpināsies. Arī klientu paradumu tendences rāda, ka cilvēki arvien aktīvāk pārskata ne tikai savu ikdienas produktu izvēli, bet pat patērētās pārtikas daudzumu. Tieši tāpēc esam ieviesuši cenu fiksēšanas programmu, lai pircēji būtu droši par iespēju iegādāties sev būtiskos ikdienas produktus par nemainīgu un konkurētspējīgu cenu arī šajos izaicinošajos apstākļos rudenī un ziemā,” skaidro Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Pēc pirmā programmas darbības mēneša paredzēts apkopot pircēju viedokļus par to, kādi produkti vēl ir būtiski viņu ikdienas pirkumu grozā, lai precizētu un papildinātu programmas piedāvājumu. Sekojot līdzi situācijai tirgū un pircēju atsaucībai, tiks izvērtēta iespēja turpināt cenu fiksēšanu noteiktām produktu grupām arī pēc Jaunā gada.

 

Saistītās tēmas: CenasRimi Latvija

youtube icon
Abonēt youtube