Attēls izgūts no Instagram @mmschocolate
Uzņēmuma “Mars” zīmols “M&M’s” uz nenoteiktu laiku atteicies no “runājošo konfekšu” (spokescandies), tostarp Dzeltenā un Sarkanā, tēlu izmantošanas reklāmās, vēsta Wall Street Journal.
“Pagājušā gada laikā mēs esam veikuši dažas izmaiņas attiecībā uz mūsu mīļajān “runājošajām konfektēm”. Mēs nebijām pārliecināti, vai kāds to vispār pamanīs. Un noteikti nedomājām, ka tas uzspridzinās internetu. Bet tagad mēs saprotam: pat “runājošās konfektes” tēla kurpes var radīt šķelšanos. Šī ir pēdējā lieta, ko M&M’s vēlējās, jo mēs cenšamies apvienot cilvēkus,” teikts M&M’s izplatītajā paziņojumā.
M&M’s pārstāvji sacīja, ka “runājošo konfekšu” vietu kā zīmola pārstāve un zvaigzne reklāmās ieņems komiķe un aktrise Maija Habīra Rūdolfa (Maya Khabira Rudolph) . Vienlaikus zīmola sociālo tīklu kontos arī turpmāk tiks attēlotas “runājošās konfektes”, raksta Wall Street Journal.
Jau pagājušā gada janvārī “Mars” paziņoja par plāniem pārveidot M&M’s varoņus, piedāvājot “svaigu un mūsdienīgu skatu uz iemīļoto varoņu izskatu”. “Mars” uzsver, ka zīmola maiņa palīdzēs “radīt pasauli, kurā neviens nejutīsies atstumts”.
Televīzijas kanāls NBC atzīmē, ka dizaineri mainījuši M&M’s “runājošo konfekšu” roku un kāju krāsu no miesas krāsas uz gandrīz baltu. Bija ieplānots, ka Sarkanajam būs jāsāk labāk izturēties pret citiem varoņiem, bet Oranžajam jāpieņem sevi.
Uzņēmums ir atteicies arī no tāda dalījuma kā “Miss” un “Mr.” Divas “runājošās konfektes” – Zaļā un Brūnā – ir sākušas valkāt dzimumneitrālus apavus. Zaļā augstpapēžu zābaku vietā sākusi valkāt kedas, bet Brūnā – kurpes ar zemākiem papēžiem. Neskatoties uz to, izmaiņas tāpat raisīja domstarpības internetā. “Kāpēc viņi nolēmuši Zaļo runājošo konfekti padarīt mazāk pievilcīgu?” sašuta interneta lietotāji.
Lasiet arī: Putina bunkuri – cik daudz un kādi? Bijušais izlūks dalās informācijā
Pagājušā gada septembrī reklāmas tēlu saimei pievienojās arī Violetā “runājošā konfekte”, tādējādi zīmola ikonisko varoņu palete pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā tika papildināta ar jaunu krāsu. Tomēr arī šis uzņēmuma solis izpelnījās kritiku internetā, lietotājiem apsūdzot uzņēmumu šokolādes konfekšu politizācijā.