Publicitātes foto

Producente Inese Lukaševska un tās vadītā aģentūra Luka triumfējusi prestižajā Kannu festivālā Heavent Awards, iegūstot konkursa Grand Prix, kā arī zeltu kategorijā B2B. Žūrija vienbalsīgi atzina tās rīkoto pasākumu Dvēseles stīgas par labāko visu starptautisko darbu vidū.

Šī ir otrā reize, kad aģentūra Luka iegūst Kannu festivāla Grand Prix un pirmā reize konkursa vēsturē, kad augstāko godalgu piešķir vienai un tai pašai aģentūrai, turklāt divas reizes pēc kārtas.

Konkursa vienpadsmit kategorijās kopumā tika pieteikti 161 darbi no Francijas, Vācijas, Nīderlandes, Norvēģijas, Portugāles, Spānijas, Itālijas, Polijas, Beļģijas un citām valstīm. Konkursa finālā tika iekļauti tādi darbi kā Olimpisko spēļu atklāšanas un noslēguma ceremonijas, Parīzes Dievmātes katedrāles atklāšanas ceremonija, kā arī pasākumus bija pieteikuši tādi pasaulē atzīti zīmoli kā: Google, Youtube, BMW, Deloitte, Pernod Ricard, Norwegian Air, L’oreal un daudzi citi.

“Uzvarēt Kannu festivālā ir principā neiespējami. Taču uzvarēt divas reizes pēc kārtas iegūstot konkursa galveno balvu un vēl savas kategorijas zeltu ir vairāk kā nereāli. Šobrīd ir sajūta, it kā es skatītos filmu, kura nav par mani. Ne tikai dēļ vēsturiskā sasnieguma Latvijai, bet dēļ atzinības, ko vēl joprojām saņemam no žūrijas un skatītājiem. Pēc apbalvošanas žūrija atzina, ka lēmums, kam piešķirt augstāko konkursa godalgu bijis vienbalsīgs. Mēs netikām no zāles laukā, jo cilvēki bija sastājušies rindā, lai izteiktu atzinību par projekta jēgpilnību, radošuma līmeni ar ko pārsteidzām. Tajā brīdī bija sajūta, ka saņemam vēl vienu Grand Prix. Savukārt, zinot cik nevienādos apstākļos mēs strādājam salīdzinājuma ar citām valstī, ar cik maziem budžetiem, bez nekāda valsts atbalsta, bet beigās stāvēt uz vienas skatuves ar Olimpisko spēļu rīkotājiem ir patiešām sirreāli” stāsta Inese Lukaševska.

Heavent Awards nolikums paredz, ka konkursā netiek piešķirta nedz otrā, nedz trešā vieta, bet tikai galvenā balva. Konkurss ir arī sarežģīts ar lielo franču pārstāvības īpatsvaru, kā arī balsošanas sistēmu.

Kategoriju uzvarētājus nosaka kombinācija no žūrijas vērtējuma, kas sastāda 60% un 40% skatītāju balsojuma, kas nozīmē, ka tikai 30 sekundēs, kamēr rāda projekta video ir jāspēj uzrunāt zālē sēdošos. Savukārt, kam piešķirt konkursa Grand Prix nosaka tikai konkursa žūrija, kuras vidū šogad bija pārstāvji no Nike, Jaguar, Shiseido group, Google u.c. Nosakot uzvarētāju tika vērtēts radošums, iesniegtā projekta kvalitāte, efektivitāte, sasniegtie mērķi, klātienes prezentācija, vides un sociālo jautājumu ievērošana u.c. Aģentūrai “Luka” izdevās apsteigt tādus pasaules zīmolus kā Google, Youtube, BMW un daudzus citus.

Pasākuma Dvēseles stīgas ideja bija caur unikālu mākslas valodu atklāt profesoriem neiroloģijā no 12 valstīm viņu pacientu, jeb cilvēku, kuriem ir neironu problēmas ikdienu, no eksistences pilnīgā tumsā līdz veiksmīgai ārstniecībai. Pasākums tika veidots kā vienots trīs stundu gastronomiski horeogrāfisks iestudējums, kurš sastāvēja no trīs pacientu dzīves cikliem: dzīve tumsā, transformācijas un spēju just dzīvi pilnās krāsās.

“Mūsu radītais pasākums ir unikāls ne tikai ar savu jēgu, kas tiek izstāstīta caur mākslas valodu, bet ar to, ka ēdiens,  tā servējums, dizains, tērpi, skaņas un gaismas projekcijas kļūst par vienotu 360 grādu scenogrāfiju vērstu uz piecām cilvēka maņām. Caur dažādiem eksperimentiem, zinātni, mākslu mēs radījām unikālu valodu caur kuru komunicēt ļoti sāpīgu tēmu, kā neiroloģija un cilvēku veselība. Vienlaikus veidojot multimediālu reflekciju, kurā profesori visu laiku var redzēt sevi un, kā viņu lēmumi ietekmē cilvēku dzīvi,” atzīmē Inese Lukaševska.

Lasiet arī:

Maiga maijpuķīte vai koša roze – ko par tevi atklāj Ziedu horoskops

Šovu Koru kari pametis vēl viens koris

VIDEO | «Ēd, mīli, lūdzies!» – Sedokova publisko Timmam veltīto dziesmu

Pieciem ar E.coli inficētajiem bērniem radušās nopietnas komplikācijas

Grandiozas uzvaras un liktenīgas tikšanās – Austrumu horoskops aprīlim

Aprit 100 dienas kopš Timmas nāves; Sana Oša velta atvadu vārdus sportistam

Seko mums arī Facebook,X, Instagram un Draugiem

youtube icon
Abonēt youtube