Maijā Latvijā visvairāk skatītais televīzijas (TV) kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,6%, liecina pētījumu kompānijas “Kantar TNS” apkopotie dati.
Otrs skatītākais kanāls maijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,6%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam kanālam LNT veltīti 7,5%, “NTV Mir Baltic” – 6,7%, , kanālam “RTR Planeta Baltija” – 6,6%, kanālam “3+” – 4,2% un kanālam TV6 veltīti 3,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanāla “REN TV Baltic” skatīšanās laika daļa bija 2,9%, LTV7 – 1,9%, kanāla TNT – 1,7% un kanāla “RīgaTV 24” skatīšanās laika daļa bija 1,3%. Kanāliem “CTC Baltija”, “Discovery Channel” un “Re:TV” katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla “Nickelodeon” skatīšanās laika daļa bija 0,7%, bet kanālu STV, “Kanāls 2”, 360TV, “FOX” un “Kidzone TV” katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%.
Savukārt kanāliem “Fox Life”, “National Georaphic Channel” un “Sony Channel” katram veltīti 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika, “Sony Turbo” – 0,2% un “1BM” veltīti 0,1% no atvēlētā laika.
“Kantar TNS” Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vairums Latvijas iedzīvotāju maijā, vidēji 63,9% ik dienu, vēroja TV programmas to ētera laikā. Tāpat maijā vidēji ik dienu 10,9% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas ar nobīdi laikā – vēlāk to ētera dienā vai vēl septiņu dienu laikā pēc to ētera dienas.
Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā TV3, spēli vērojot vidēji 12,8% jeb 245,9 tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā maijā ierindojās raidījums “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,5% jeb 201,6 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “UgunsGrēka sarkanā paklāja tiešraide” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 199,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.
Kā ziņots, aprīlī Latvijā visvairāk skatītais televīzijas (TV) kanāls, iekļaujot arī TV skatīšanos ar nobīdi laikā, bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,2%.
Otrs skatītākais kanāls martā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,7% no kopējā TV skatīšanās laika.