Sākot ar šo nedēļu, apmēram 20 ASV brendi iegūs iespēju atzīmēt uz fotogrāfijām piecas preces, kur katrs interesents varēs uzzināt produkta cenu, sīkāku informāciju, kā arī uzklikšķināt pogu “pirkt” un pāriet uz brenda online veikalu un iegādāties tīkamo lietu.

Par pirmajiem testētājiem ir aicināti veikali “J. Crew”, “Michael Kors”, “Abercrombie & Fitch”, “Coach”, “Levi’s”, “Macy’s” un “Tory Burch”.

Tiek ziņots, ka jaunā funkcija nesniegs Instagram nekādus ienākumus, sociālais tīkls neplāno ņemt nekādus procentus no pārdotajiem objektiem, bet, ja tests būs veiksmīgs, tad šāda opcija kļūs par Instagram standarta iespēju.

Saistītās tēmas: InstagramOnlineVeikalsVideo

youtube icon
Abonēt youtube