Pirms Londonas modes nedēļas interneta veikals “Lyst” sarīkoja reklāmas akciju, izmantojot papildu realitātes tehnoloģijas – ļāva visiem interesentiem piemērīt virtuālos tērpus uz puskailiem modeļu ķermeņiem.
Kompānija nepaziņoja, kādu tieši mobilo pielikumu izmantoja, tomēr pateica, ka garāmgājēji, kas šķērsoja veikala skatlogus, varēja pārģērbt tajos stāvošās modeles ar viedtālruņa palīdzību. Atzīmēts, ka apģērbu varēja arī apskatīt 360 grādu formātā, kā arī palielināt to, lai novērotu auduma tekstūru.
“ Mēs nolēmām, ka tas būs diezgan aizraujoši – iepazīt sortimentu ar tehnoloģiju palīdzību, kas noteikti būs aktuāli tuvākajos gados,” paziņoja kompānijas pārstāvis Kristiāns Vulfedens.