Zīmola maiņas dēļ, Latvijā izdotais žurnāls “FHM” pārsaukts par “SIN”, aģentūrai BNS pastāstīja izdevēja SIA “Aģentūra Lilita” valdes priekšsēdētājs Aivars Radzinskis.
Viņš norādīja, ka izdevniecībai beigusies licence ar žurnāla “FHM” izdevēju, turklāt tas pirms kāda laika paziņoja par “FHM” izdošanas pārtraukšanu, tādēļ “Aģentūra Lilita” lēma par labu mainīt Latvijā izdotā žurnāla nosaukuma uz “SIN”, saglabājot žurnāla konceptu.
Taujāts, kā šis lēmums ietekmēs žurnāla saturu, Radzinskis sacīja, ka tas nepārtraukti mainās. “Saturs visu laiku progresē un uzlabojas, un mums ir jauns un talantīgs redaktors, kas maina saturu un vadās pēc savām izjūtām,” skaidroja “Aģentūra Lilita” valdes priekšsēdētājs.
“Aģentūra Lilita” 2015.gadā strādāja ar 1,983 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka par 58,9% un bija 27 780 eiro. Kompānijas 2016.gada rezultāti vēl nav publiskoti.
“Aģentūra Lilita” patlaban izdod virkni izdevumu – “Lilit”, “Cosmopolitan”, “GEO”, “Copes Lietas”, “Nezināmā Vēsture”, “Latvijas Architektūra”, “Latvijas Būvniecība” un citus.
SIA “Aģentūra Lilita” reģistrēta 2011.gadā. Tās pamatkapitāls ir 22 680 eiro. Uzņēmuma 23,45% daļas pieder Aivaram Rudzinskim, pa 15,83% daļu – Vitalijam Suseklim, Allai Petropavlovskai, Gintam Muceniekam, Innai Kaņevskai, savukārt 13,21% pieder Ilzei Ozolai, liecina “Firmas.lv” informācija.