«Latvijā, gūstot līdzekļus no Eiropas Savienības (ES) projektu īstenošanai, viena no lielākajam kļūdām ir tā, ka šie projekti bieži vien tiek virzīti līdzekļu apgūšanas labad, nedomājot par to, kas ir sasniedzamais rezultāts un vai tas tiešām ir tāds, kas ilgtermiņā valstij būtu vislabākais un vislietderīgākais. Tas saskatāms elektrifikācijas, Krievu salas un Rīgas tramvaju projektā,» intervijā Baltic News Network stāsta satiksmes ministrs Tālis Linkaits.
Pašlaik notiek elektrifikācijas projekta izvērtēšana, jo joprojām nav skaidrs, kā vērienīgais projekts ietekmēs valsts budžetu, kāda būs ietekme uz Latvijas dzelzceļa finansēm un pie kādiem kravu apjomiem šāds projekts vispār atmaksāsies. Satiksmes ministrs atzīmē, ka pagaidām projekts nav apstādināts un tiek meklētas atbildes neskaidrajiem jautājumiem, jo konkrētu risinājumu vēl neesot.
Uz BNN jautājumu, vai pastāv iespēja, ka Satiksmes ministrija būs gatava projektu apturēt, ja izvērtēšanas gadījumā joprojām būs vairāki neskaidri jautājumi, Linkaits atbild: «Pastāv dažādas iespējas. Es negribētu nonākt līdz tam, ka pilnīgi jāatsakās no dzelzceļa elektrifikācijas, jo tad mēs zaudētu konkurences cīņu ar Lietuvu, bet dažāda veida projekta apgriešana, saīsināšana vai modificēšana ir iespējama.»
Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.
Ziņas avots: BNN