«Lai mainītu situāciju Latvijas ostu sistēmā, sarežģītākais ir panākt atvasinātas publiskas sabiedrības pārveidošanu par valsts kapitālsabiedrību. Problēma ir tajā, ka kritiskajās situācijās ar ostām, kad vajadzīgs atbildīgais par pieņemtajiem lēmumiem, veidojas konstrukcija –  pienākumi ir, tiesības ir, bet atbildības nav. Tomēr, lai mainītu esošo situāciju, visticamāk, paietu pāris gadu ne tikai vārdu apmaiņās, bet arī nopietnās cīņās gan koalīcijas iekšienē, gan ārpus tās,» intervijā ar BNN par nepieciešamību mainīt esošo situāciju Latvijas ostu pārvaldībā komentē Latvijas satiksmes ministrs Tālis Linkaits, raksta ziņu portāls Baltic News Network (BNN).

 «Nav pamata tam, lai Latvijas ostas nestrādātu pēc vispārīgiem principiem»

 «Ostas Latvijā kopš 90.gadu sākuma ir izveidotas tādā interesantā juridiskā veidojumā, kas saucas atvasināta publiskā persona. Ja paskatāmies ap Baltijas jūras reģionu, tad nevienā citā valstī nekā tāda nav. Tie, kas lobē šo modeli, stāsta, ka balstās uz Roterdamas ostas darbības principiem, tomēr arī Roterdamas osta kopš 2004.gada ir publiska kapitālsabiedrība,» norāda Linkaits.

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

Saistītās tēmas: Satiksmes ministrijaTālis Linkaits

youtube icon
Abonēt youtube