Sieviešu dzīvesstila un modes zīmola “CoverGirl” jaunā seja ir vīrietis, un tas ir vēsturisks brīdis modes un skaistumkopšanas biznesā.
17 gadus vecais grima mākslinieks Džeims Čārlzs ir kļuvis par pirmo vīrieti, kurš kļuvis par “CoverGirl” zīmola seju, viņu 58 gadus ilgajā vēsturē.
Čārlzs, kura Instagram profilam seko teju 400 tūkstoši, notvēra interneta lietotāju uzmanību šā gada sākumā. Un nu Čārlzs pievienojies citiem “CoverGirl” vēstniekiem, kā Keitijai Perijai, lai veicinātu zīmola parādīšanos TV ekrānos, žurnālos un digitālajās reklāmās.
Pirmais Čarlza reklamētais produkts būs “CG’s So Lashy” skropstu tuša, kura veikalos parādīsies šī mēneša beigās. Vēl interesantāk ir tas, ka Čārlzs apvienojies ar dažādiem skaistumkopšanas guru, lai žurnālā sniegtu padomus skaistumkopšanā.
A photo posted by COVERGIRL (@covergirl) on