“Mediju grupa Super FM” ir mainījusi nosaukumu uz “EHR Mediju Grupa”, liecina “Firmas.lv” publiskotā informācija.

Kompānijas līdzīpašnieks Uģis Polis sacīja, ka uzņēmums pirms diviem mēnešiem mainīja radiostaciju nosaukumus, tāpēc izlēma par labu jaunam nosaukumam arī kompānijai.

Polis pastāstīja, ka uzņēmums šobrīd strādā pie izmaiņām pozicionējumā, tostarp mainījis radiostaciju nosaukumus uz “Eiropas hitu radio”, “EHR SuperHits” un “EHR Krievijas hitu radio”. Viņš piebilda, ka visa mediju grupa šobrīd ietilpst zīmolā “EHR” un sevi pozicionē kā dažādu valodu hitu grupu, kas koncentrējas uz popkultūru. “Mēs specializējamies visā, ko var palikt zem jēdziena “popkultūra”,” viņš sacīja.

Pēc Poļa teiktā, līdz nākamā gada beigām “EHR Mediju Grupa” vēlas padarīt “EHR” par Eiropas līmeņa hitu zīmolu, līdzīgi kā sevi pozicionē lielie Eiropas zīmoli, piemēram, “Capital FM”, kuram vienā nosaukumā ietilpst vairākas stacijas, kas specializējas hitu virzienā un kurām ir arī speciāli šim nolūkam izveidoti interneta portāli. “Mēs arī esam palaiduši jaunu EHR portālu. Tāpat esam laiduši klajā arī aplikāciju jeb mobilo lietotni, kas jau divus mēnešus stabili ir Latvijā lejupielādētākā radio aplikācija,” sacīja Polis.

Visus iepriekšminētos mērķus kompānija plāno īstenot līdz nākamā gada beigām.

2015. gadā “EHR Mediju Grupa” (iepriekš “Mediju grupa Super FM”) strādāja ar 1,364 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11,8% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi bija 120 658 eiro pretēji peļņai gadu iepriekš.

Uzņēmums ir reģistrēts 2009. gadā, tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Uzņēmums uz pusēm pieder Uģim Polim un Ričardam Zaksam.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas: EHREHR Mediju grupaMediju grupa Super FMradio

youtube icon
Abonēt youtube