Mazumtirdzniecības tīkla “Elvi” veikalos piena produktu segmentā Latvijas ražojumi aizņem 95% no piedāvātā produktu klāsta, informēja SIA “Elvi Latvija” komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Viņa uzsvēra – ja uzņēmums pozicionē sevi kā vietējais, tad tam ir jācenšas atbalstīt pašmāju ražotājus. “Mūsu veikalos joprojām piena produktu segmentā dominē Latvijas ražotāju produkcija, aizņemot līdz pat 95% no piena produktu klāsta,” sacīja Vārtukapteine.

Tāpat viņa atzīmēja, ka, neskatoties uz to, ka mazumtirgotāja uzdevums ir piedāvāt pircējam plašu preču klāstu, vietējiem mazumtirgotājiem būtu jādod priekšroka pašmāju produkcijai.

“Elvi Latvija” komercdirektore arī informē, ka “Elvi” tīklā maizes un konditorejas izstrādājumu klāstā pašmāju produkcija veido 97%, dārzeņu un zaļumu klāstā – 48%, gaļas un gaļas produkcijas īpatsvarā – 90%, savukārt bakalejas – 70%.

Pērn “Elvi Latvija” apgrozījums pieauga par 8% un sasniedza 3,602 miljonus eiro pretstatā 3,324 miljoniem eiro 2014. gadā. “Elvi Latvija” peļņa pērn bija 96 508 eiro, kas ir par 31% vairāk nekā 2014. gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 73 487 eiro. Vienlaikus “Elvi” veikalu tīkla apgrozījums 2015. gadā, salīdzinot ar 2014. gadu, pieauga par 15%.

SIA “Elvi Latvija” dibināta 2010. gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2820 eiro. “Elvi Latvija” īpašnieki ir Imants Rendenieks – 40%, “Dyaltos Capital” – 20%, SIA “Vita Mārkets” – 20% un SIA “Antaris” – 20%, liecina “Firmas.lv” informācija.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas: ElviPiena segmentsRažojumiVeikali

youtube icon
Abonēt youtube