Mēs visi zinām, ka, ja runa ir par vēdera preses labākajiem vingrinājumiem, tad “presītes” šajā sarakstā netiek iekļautas. 

Tā vietā iesakām koncentrēties uz šiem 10 izcilajiem vēdera preses vingrinājumiem, kuri kombinācijā ar regulārām fiziskām aktivitātēm, kardiotreniņiem un veselīgu, sabalansētu uzturu, sniegs lieliskus rezultātus.

Šajos 10 vingrinājumos redzamas planka variācijas, kaut kas no pilatēm un vēl, un vēl. Iemācies tās, iemīli tās un izpildi tās daudz, daudz, daudz.

Nedaudz par šiem vingrinājumiem – tie stiprinās vēdera muskulatūru un vairākus citus muskuļus, kas palīdzēs uzlabot balansu un uzlabos citu vingrinājumu kvalitāti, kuru mērķis nav trenēt vēderu. Protams, jāatceras, ka ne visi vingrinājumi der visiem, tādēļ izvērtē, vai kāds no šiem tev nesagādā grūtības. Dari visu lēnām, nepārslogo sevi. Iemācies kārtīgi. Visa pamatā ir pareiza vingrinājuma izpilde, ja tas tā ir, sākumā pietiek vien ar pāris vingrinājumiem, kas jau tevi nokausēs. Ar katru reizi palielini intensitāti, ar katru reizi varot daudz vairāk!

Aiziet!

BIRDDOGCRUNCH.gif (752×492)

 

 

Saistītās tēmas: skaistumsvēdera presevingrinājumi

Komentāri 0

youtube icon
Abonēt youtube