Telekomunikāciju uzņēmums SIA “Lattelecom” iesaistīsies elektroenerģijas tirdzniecības tirgū, izveidojot produktu “tet”, šodien paziņoja uzņēmuma pārstāvji.

“Lattelecom” klientiem sākotnēji piedāvās trīs produktus – “tet Dinamiskais”, “tet Drošais” un “tet Fiksētais”, kuru mērķa klients ir jebkura mājsaimniecība un uzņēmumi Latvijā. Uzņēmums apgalvo, ka ar “tet” pakalpojumiem 95% iedzīvotāju spēs piedāvāt zemāku ikmēneša rēķinu.

“tet Dinamiskais” esot domāts tiem, kuri vēlas ar saviem elektrības lietošanas paradumiem noteikt rēķinu, sekojot līdzi cenu svārstībām biržā un panākt lielāku ietaupījumu. Šis esot plāns ar viszemāko maksu par elektroenerģiju. Rēķinu veidos biržas elektrības cena un apkalpošanas maksa par patērēto kilovatstundu (kWh). Vidējam elektroenerģijas patērētājiem, kurš patērē 200 kilovatus (kW) mēnesī, ietaupījums gadā varētu būt ap 30 eiro, norāda uzņēmuma pārstāvji.

“tet Drošais” esot paredzēts tiem, kas vēlas izmēģināt “Dinamisko” plānu, bet vēl baidās riskēt. Šis tarifs mēnesī maksās par 0,18 eiro vairāk nekā “Dinamiskais”, bet klients saņems garantiju, ka vairāk nekā 61,13 eiro par megavatstundu (mWh) jāmaksā nebūs, pat ja biržas cenas virs šī cenas līmeņa pēkšņi augs.

Tikmēr “tet Fiksētais” ir fiksētas cenas maksājums tiem, kuriem negriboties domāt par rēķiniem un cenu starpība viņus neuztraucot. Ar šo plānu vidējam elektroenerģijas patērētājiem, kurš patērē 200 kWh mēnesī, ietaupījums gadā varētu būt ap 15 eiro.

“Latelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis šodien norādīja, ka jaunais pakalpojums atšķiras no citiem elektroenerģijas piedāvājumiem ar to, ka būs visiem saprotams, izdevīgs, bez slēptām izmaksām vai līguma laušanas maksas.

Jaunos produktus sāks piedāvāt no šodienas. Tie, kuri būs pieteikušies līdz 15.martam, saņems elektroenerģiju no 1.aprīļa. Produktiem pieteikties iespējams vietnē “tet.lv”, vai zvanot pa tālruni “177”, kā arī “Lattelecom” veikalos un klientu apkalpošanas centros.

“Lattelecom” mērķis ir līdz gada beigām sasniegt 10 000 – 12 000 mājsaimniecību, kas izmanto “tet” pakalpojumus.

Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, pašmērķis nav atņemt pārējiem mazajiem sešiem vai septiņiem elektroenerģijas tirgotājiem dažus klientus. Mērķis esot piesaistīt lielāku klientu daļu un ar laiku iekarot 10-20% tirgus daļu. “Tad varēsim runāt par nopietnu konkurenci ar “Latvenergo”,” sacīja produkta “tet” vadītājs Artūrs Pielēns-Pelēns.

Skaidrojot, ko nozīmē “tet”, uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka “tet” ir jauna līmeņa savienojums, kuru veic cilvēki paši. “tet” ietver pakalpojuma sniedzēja un saņēmēja līdzvērtību – abpusēju sapratni, iespēju kontrolēt situāciju, abpusēju izdevīgumu.

Kā ziņots, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmuma “Lattelecom” grupas peļņa pērn, līdzīgi kā 2015.gadā, sasniedza 32 miljonus eiro. Tikmēr uzņēmuma grupas apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 193,25 miljonu eiro, kas ir par 2,6 miljoniem eiro vairāk nekā 2015.gadā, kad grupas kopējais apgrozījums bija 190,65 miljoni eiro.

“Lattelecom” ir viens no lielākajiem Latvijas telekomunikāciju uzņēmumiem, kas pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Skandināvijas koncerna “TeliaSonera” meitasuzņēmumam “Tilts Communications” (49%).

Saistītās tēmas: elektroenerģijaLattelecomTet

youtube icon
Abonēt youtube