Foto: Facebook @Xiaomi Arēna
Multifunkcionālā halle “Arēna Rīga” un viens no pasaules vadošajiem viedierīču ražotājiem “Xiaomi Corporation” paziņojuši par ilgtermiņa sadarbību. Saskaņā ar jauno piecu gadu līgumu, 12 500 apmeklētāju ietilpīgā arēna pārdēvēta par “Xiaomi Arēnu”. Šis ir pirmais nosaukuma tiesību partnerības līgums Arēnas vēsturē.
Šī sadarbība iezīmē nozīmīgu pavērsienu abām pusēm, jo apvieno “Arēna Rīga” kā Baltijas sporta un izklaides centra reputāciju ar “Xiaomi” vīziju un iespējām veidot ciešāku saikni ar sabiedrību, izmantojot inovācijas un tehnoloģijas.
“Mēs pāršķiram jaunu lapu mūsu arēnas vēsturē. Mainās mūsu nosaukums, bet mēs paliekam uzticīgi vērtībām, kas vienmēr ir mūs raksturojušas-izcila apkalpošana pasākumu rīkotājiem un neaizmirstamas pieredze mūsu viesiem. Daudzu gadu garumā mēs ar lepnumu nesām Rīgas vārdu. Šodien mēs pārņemam starptautisku praksi, kurā pasaules vadošie arēnu zīmoli sadarbojas ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā “Xiaomi”, nodrošinot sev attīstības iespējas,” akcentē Ģirts Krastiņš, “Arēna Rīga” valdes priekšsēdētājs.
“Xiaomi” Centrālās un Austrumeiropas, kā arī Ziemeļvalstu reģiona ģenerāldirektors Dī Liu uzsver: “Mēs uzsākam sadarbību ar vienu no zināmākajiem un profesionālākajiem sporta un izklaides centriem šajā Eiropas reģionā pirmo reizi “Xiaomi” vēsturē. Viena no mūsu pamatvērtībām ir būt tuvāk mūsu zīmola faniem un veidot jēgpilnas attiecības ar viņiem. Šī partnerība mūs pietuvina sporta un mūzikas entuziastiem Rīgā, Latvijā un kaimiņvalstīs. Kopā ar arēnu mēs vēlamies radīt jauna līmeņa pieredzi pasākumu apmeklētājiem, izmantojot tehnoloģijas un inovācijas. Sadarbība ar Arēnu ir pirmais posms mūsu plāns. Jau drīzumā mēs plānojam sākt iniciatīvu sadarbībā ar vietējiem aktīvistiem, kas ir nozīmīgi Latvijas sabiedrībai un it īpaši jauniešiem.”
Partnerības līgums ir parakstīts līdz 2029.gadam un tas ietver “Arēna Rīga” pārdēvēšanu par “Xiaomi Arēnu”. Vienlaikus šī sadarbība simbolizē arēnas apņemšanos pielāgoties digitālajam laikmetam.
Sadarbība ar “Xiaomi” ļaus modernizēt piedāvājumu, nodrošinot mūsdienīgu un progresīvu tehnisko aprīkojumu un pieredzi visiem apmeklētājiem. Tā arī dos arēnai papildu resursus attīstībai un ieguldījumiem infrastruktūras uzlabošanā un atjaunošanā. Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.
Šo sadarbību ierosināja un koordinēja “ACC Distribution”, “Xiaomi” Baltijas reģiona izplatītājs. Regimants Buožius, “ACC Distribution” valdes priekšsēdētājs uzsver: “”ACC Distribution” mērķis ir iepazīstināt Baltijas reģionu ar jaunākajām tehnoloģijām. Apvienojot “Xiaomi” inovatīvos risinājumus ar mūsu zināšanām par Baltijas tirgu, mēs varam radīt jaunas izaugsmes, izglītības un labklājības iespējas. Mēs ar nepacietību gaidām tālāku sadarbību ar “Xiaomi”, lai tuvākajā nākotnē īstenotu šādas iniciatīvas Latvijas tirgū.”
Kopš atklāšanas 2006.gadā “Arēna Rīga” ir kļuvusi par vienu no svarīgākajām sporta un izklaides vietām Latvijā un Baltijā. Šeit regulāri tiek rīkoti vietēja un starptautiska mēroga sporta pasākumus, piemēram, hokeja un basketbola sacensības, kā arī pasaulē slavenu mākslinieku koncerti, kultūras pasākumi un konferences. Gadu gaitā tajā ir notikuši vairāk kā 2300 pasākumi, kurus apmeklējuši vairāk kā 8,9 miljoni cilvēku.
“Xiaomi” ierindojas pasaules vadošo viedtālruņu uzņēmumu trijniekā un pārvalda pasaulē lielāko AIoT (AI + IoT) platformu ar aptuveni 739,7 miljoniem savienotu viedierīču. “Xiaomi” produkti ir pieejami vairāk nekā 100 valstīs, un uzņēmums piecus gadus pēc kārtas ir iekļauts “Fortune Global 500” sarakstā, 2023. gadā ieņemot 360. vietu.
Lasiet arī:
Veselības ministra dzīvesbiedre Linda Abu Meri startēs politikā
«Es dzīvoju savu dzīvi,» – Dzelzītis atklāj, kā dzīvo, kopš aizgājis no Dailes teātra
Mūžībā devies dzejnieks, ap simts Paula dziesmu tekstu autors Jānis Peters
Sapņu tulkošana, emocionālā ēšana, pāru attiecības – Ceriņa pievienojas populāram TV raidījumam