Piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” zīmola “Rasēns” attīstībā šogad investēti apmēram 35 000 eiro, informē uzņēmumā.

Tostarp uzņēmums ir pārskatījis produktu receptūras nolūkā samazināt tajos esošo pievienotā cukura daudzumu. Attiecīgā zīmola jogurtos šobrīd ir gandrīz par trešdaļu mazāk cukura. Tādējādi “Rasēna” jogurti atbilst Ministru kabineta noteikumiem par uztura normām bērnudārzu un skolu audzēkņiem, atzīmē uzņēmumā.

“Esam uzlabojuši zīmola “Rasēns” jogurtus bērniem, samazinot pievienotā cukura daudzumu tajos gandrīz par trešdaļu. Tās ir mērķtiecīgas investīcijas, kuras turpināsim veikt, lai uzlabotu savu produktu receptūru un piedāvātu veselīgus piena produktus visiem, kuri rūpējas par savu ikdienas uzturu,” uzsver AS “Rīgas piena kombināts” valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Kā ziņots, koncernā “Food Union” apvienoti AS “Rīgas piena kombināts”, AS “Valmieras piens”, SIA “Rīgas piensaimnieks”, kā arī saldējuma ražotāji “Premia” Igaunijā, “Premier Is” Dānijā, “Isbj¸rn Is” Norvēģijā, “Ingman Ice Cream” Baltkrievijā un “Alpin57Lux” Rumānijā.

Food Union” grupas apgrozījums 2015.gadā sasniedza 256 miljonus eiro, no tiem 60% jeb 158 miljonu eiro apgrozījumu radīja Baltijas uzņēmumi. Grupā kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā.

Informācija: BNS

Saistītās tēmas: attīstībaFood UnionInvestīcijasRasēns

youtube icon
Abonēt youtube