pixabay.com
Kultūras ministrija (KM) mājaslapas dizaina un funkcionālā risinājuma izstrādei un ieviešanai atvēlējusi 12,5 tūkstošus eiro.
Izvērtējot konkursā iesniegtos septiņus piedāvājumus, iepirkuma komisija nolēmusi piešķirt līguma slēgšanas tiesības uzņēmumam “White Digital“. Uzvarētājs iepirkumā noteikts pēc saimnieciski izdevīgākā piedāvājuma principa.
Atbilstoši iepirkuma nolikumam, mājaslapas dizaina un funkcionālā risinājuma izstrādes un ieviešanas mērķis ir saturiski un vizuāli viegli uztveramā veidā informēt sabiedrību par KM struktūru, kompetences jomām, darbības prioritātēm un politikas iniciatīvām, izmantojot mūsdienīgus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju rīkus, tostarp video, audio, foto, piesaisti sociālajiem medijiem, kā arī nodrošinot mājaslapas mobilo un teksta versiju. Tāpat jaunajai mājaslapai jāpalīdz sekmēt un nodrošināt sabiedrības līdzdalību ministrijas kompetencē esošās nozares politikas, normatīvo aktu un lēmumu izstrādē.
Nolikumā teikts, ka mājaslapas galvenie uzdevumi ir informēt par aktualitātēm KM kompetencē esošajās darbības jomās, sāktajām politikas iniciatīvām un valdības pieņemtajiem lēmumiem, sniegt detalizētu informāciju par ministrijas darbības jomām, to normatīvo regulējumu un pasākumiem, sniegt informāciju par KM pamatdarbības jautājumiem, tostarp par sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī informēt par pieejamo valsts un ES fondu atbalstu KM kompetencē esošajās jomās.
Tāpat nolikumā norādīts, ka mājaslapai jānodrošina arī sabiedrības līdzdalības iespēja, aicinot uz diskusiju par aktuālajām politikas iniciatīvām un izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem un jāinformē par aktuālākajiem notikumiem un iniciatīvām ministrijas padotībā esošajās iestādes un kapitālsabiedrībās.
Mājaslapas izstrādes termiņš ir šā gada 20. decembris.
Info: BNS