Skaistumkopšanas zīmols “Garnier” populārās vides stilistes Baibas Prindues – Rences veidotā pop-up dārzā, vienkopus pulcēja sabiedrībā pazīstamas dāmas, žurnālu redaktores, zināmākās skaistuma blogeres un skaistumkopšanas ekspertes, kas iepazinās ar jaunu, dabas iedvesmotu matu kopšanas kosmētikas zīmolu “Botanic Therapy” un ieguva zināšanas par matu kopšanas jaunākajām tendencēm.
Baudot pavasarīgas vēlās brokastis, vienmēr smaidīgās pasākumu vadītājas Leldes Lietavietes vadībā, viesiem tika prezentētas sešas jaunas, dabas iedvesmotas matu kopšanas produktu līnijas, īpaši piemērotas katram matu tipam. ”Botanic Therapy” jaunais zīmols tapis iedvesmojoties no dabas veltēm un bagātībām, tādēļ matu kopšanas līdzekļu centrā ir dabīgas sastāvdaļas, rūpīgi izvēlēti ziedu un ogu ekstrakti, medus un propoliss, vērtīgas eļļas, saglabājot visas to derīgās īpašības dažādu matu tipu kopšanai.
Pasākuma laikā triholoģe Dr.Tatjana Mileika skaidroja: “Matu skaistumu ietekmē gan mitrums, gan krasas temperatūras maiņas, pirtis, saunas, hlorēts baseina ūdens, solārijs, nepiemēroti matu kopšanas līdzekļi. Tādēļ svarīgi, lai tiktu lietoti katram matu tipam atbilstoši kopšanas līdzekļi. Obligāti jāizmanto balzamus, kondicionierus, arī maskas, jo tās uzlabos matu stāvokli, īpaši kutikulas defektus, padarot tos gludākus, zīdainākus un spīdīgākus, kā arī atvieglo ķemmēšanu un veidošanu. Ja mati ir veseli, varam tos droši balināt vai krāsot, galvenais ir tos atbilstoši kopt. Mēs redzam, ka kosmētikas zīmoli arvien biežāk un vairāk domā par dabisku ingredientu izmantošanu matu kosmētikā, kas ļoti priecē, jo tādā veidā mēs varam ne vien pabarot matu, bet arī iegūt dabisku spīdumu un stiprus matus”.
Uz pavasara sajūtu pasākumu bija ieradušās tādas sabiedrībā pazīstamas dāmas kā modes māksliniece Indra Salceviča, Dace Bahmane – Krieviņa un modes mākslinieks Aleksandrs Pavlovs, kā arī modes blogeris Deniss Ševeļovs un Jaroslavs Barišņikovs. Uz pasākumu ieradās arī citas sievisķības un skaistuma vēstneses – žurnāla “L`Officiel Latvija” galvenā redaktore Jūlija Rumjanceva, populārā uztura speciāliste Lizete Puga, viena no vadošajām pašmāju modes blogerēm Alīna Keller un pašmāju YouTube zvaigzne Evelīna Pārkera.
Skaistumkopšanas industrijas labākajās tradīcijās pasākuma apmeklētājām bija iespēja piedalīties vēl nebijušās aktivitātēs zīmola iepazīšanai, piemēram, jaunās produktu līnijas šampūnus, matu kondicionierus, bagātinošas maskas un eļļas iepazīt, iesaistoties interaktīvā izstādē. Caur maņām – tausti, smaržu un garšu, dāmas iepazina “Botanic Therapy” “raksturu”, sešu dabas bagātību – mandeļu, medus, olīvu, dzērveņu, kamēliju un eikaliptu matu dabiskā skaistuma atjaunošanai.
Foto: publicitātes foto