Šonedēļ Latvijā laikraksts Diena atzinis savu kļūdu – nepatiesas informācijas publicēšanu par Šveices advokātu Rudolfu Meroni. Laikrakstam atzīt paviršību un sabiedrību maldinošas informācijas izplatīšanu prasīja teju pusgadu, lai gan likuma ietvaros tam bija jānotiek septiņu dienu laikā, raksta ziņu portāls Baltic News Network (BNN).

Tikmēr cīņa notiek par kārdinošajiem sabiedriskā medija amatiem – Latvijas Televīzijas (LTV) valdes priekšsēdētāja un valdes locekļu vietām. LTV valdes priekšsēdētāja amatā iecelts Einārs Giels un kā valdes locekle iecelta Eva Juhņēviča. Tomēr politiskais spēks Jaunā Konservatīva partija ar šādu lēmumu nav apmierināts, piesaucot mediju neatkarības trūkumu konkursa gaitā un rezultātā.

Marta beigās pieņemts arī Rīgas budžets ar vēsturiski lielākajiem tēriņiem – 1 083,7 miljonu lieliem izdevumiem un 111 miljonu deficītu.

Pilnu rakstu varat lasīt ŠEIT- BNN mājāslapa.

 

Ziņas avots: BNN

 

Saistītās tēmas: nedēļas apkopojums

Komentāri 0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Draugiem.lv pase
youtube icon
Abonēt youtube